mindre reborn kit önskas
Hej, finns det möjligen någon som kan tänka sig sälja endast ett dockhuvud av vinyl till mig? som jag kan reborna. Jag kan max betala 100 kr då jag tillhör den fattigare sorten. Har tänkt mig ett flickhuvud med slutna ögon som kan passa till att bli en 40 cm lång docka när jag gjort den färdig. pm a mig gärna /cattis73
Bountifulbaby har huvuden man kan köpa separat för runt 10 dollar. Men då tillkommer ju dessvärre frakt och tull.
Ja jag har kikat på den sidan en del, jag tycker dessvärre det är så bökigt att köpa från utlandet, men tackar dig hjärtligt för att du tipsar ;)
Om man ska köpa från bountiful baby så måste man köpa för minst $39 (336:-) och frakten på det tillsammmans blir $82 (706:-) och om man köper för över $50 (430:-) från USA är det tull som är väldigt dyr.
Det finns tyvärr inga kit för max 100:-
Det finns så billiga kit, men då är frakten oftast väldigt hög. De flesta kit ligger på runt $39-150 (336-1230:-) och billigare kit kostar mer i frakt.
hej ja okej, det låter som jag måste spara under en tid för att få ihop till även ett kit då. Tack för infon cornelianova.