Det fruktansvärda hände!!
😮Idag blev min dotter så förskräckt!!
Huvudet bara ramlade av Sara!!😭
Aj aj…till min förvåning ingen halsring på till huvudet som blir ganska så tungt
på toddlers, nu löste vi problemet tillsvidare med nytt buntband medans mormor":) beställer en halsring.
Igår var det våffeldagen!

Åh neeeej!!
Oj! Det vill man inte vara med om :-O Tur att du kunde fixa henne! Jag hade inte ens tänkt på att nackringar kan behövas i dockorna. Behövs det i de mindre också tror du? Söt bild för övrigt, hon ser ut att må bra trots skadan :-)
Nej jag tror i de mindre behövs inte, men toddlers blir ju tyngden ofta mer i huvudena så ringen behövs för att stadga upp. Jag har en ring till den lilla mörka jag gör nu, är ju lättare att vrida huvudet med en ring, jag tror de håller längre med ringen.
Huvva så hemskt !!! jag kan tänka att hon bara stod och inte fattade någonting som man gör när något totalt oväntat händer. konstigt att en docka med ganska stort och tungt huvud inte har halsring Det är liksom inget man väntar sig, att huvudet faller av. ska man skratta eller gråta, vilken tur att Sara har en rådig mormor som kan fixa det. Min Sally har halsring men ingen annan av de små tror jag, beror nog på hur artister har för vana att göra .
ja, hon blev alldeles rådlös först och nu är hon jätte rädd att det ska hända igen tills halsring kommer hem, har ännu inte hittat någon i hennes storlek , men ska kolla Puppen traumaland för se om de har, annars får jag ut på Ebay igen eller Etsy.
Oj! Vilken tur att det gick och fixa och att Sara mår bra :)
Fy vad otäckt! Ska inte kunna hända tycker man ju! Tur att det går att fixa till! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
En av mina tappade huvudet en gång och det satt med buntband så det var lätt fixat men barnen tyckte att det var jättekul och ville använda henne på halloween.
👍 kul när barnen upplever det så, min dotter är ju lite äldre och är otroligt rädd om sina samlings dockor då de kostat henne mycket sparande av pengar för att kunna köpa dem, så när detta hände blev hon som jag skrev förskräckt, det ramlade i golvet och det kunde gått illa med att vinylen blitt skadat , men nu hade hon tur, och det är ju lätt fixat!
För barn är det nog mera lek, min dotters samlings dockor leks det inte med.
För lek med dockor finns det bra andra billigare dockor att använda tycker vi.