Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 2190 ggr
Carerik
2

Det blev......Tvillingar!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Nu har mina fina tjejer kommit hem, de är så lagom stora ca 58-59 cm, kul att klä och posera, passar mig precis, tycker att Toddlers känns för stora för mig. Wilma och Olivia, fina namn, Jag är så glad och tackar så jättemkt för att jag fick köpa dem.

[sussi58]
1

Härligt att de är hemma :) tack till dig med.

Carerik
2

Helt otroligt mkt som flickorna fick med sig, super fina alldeles nya kläder. Jag har aldrig varit med om maken, var tvungen att fota så ni kan se. Har hunnit prova en del och de blir så jättefina.

Carerik
2
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Lite mer bilder, lite suddiga men…..

Mittenskittens464
0

Vilka sötisar! Grattis till dem!

Lena650
0

Så jättesöt o så mycket fina kläder. Grattis

SweetBlossom
0

Vilka godingar 😍 Vem har gjort dem?

[GråHäxa]
0

Åh vilka söta tjejer :) Grattis! Vad mycket fina grejer du fick med. 60 cm låter helt lagom faktiskt ^^

Vaargen
0

#2 Jag har också köpt av sussi och fick jättemycket saker som var helt nytt :) jättekul !

[erika50]
0

Vilka små sötnosar! Härligt fina kläder, roligt med tvillingar!❤️👍

Carerik
2

Tack så mkt ,är riktigt nöjd o glad för dem, # 6. De kommer från Mariannes Reborn, Marianne F är också en favorit artist, hennes dockor är så "lagom" målade med små märken och vener som ej är övertydliga och hår som passar på bebisar,

loolan
0

Oj vilka söta små tjejer😍Grattis! Dom har så fina ansikten och ser väldigt verkliga ut.  Vad kul att alla kläder du fick med matchade😃.

cornelianova
0

Grattis till tvillingarna!!

himla75
0

Jättefina syskon :-) Grattis! Håller med om att Marianne är väldigt duktig…sugen på en "Ivy" från henne… ett litet syskon till Tindra.

RebeccaDaisy
0

Ååå vilka söta tjejer! I framtiden skall jag också ha tvillingar, tycker att det är så gulligt! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.