Reborn "Paus"
Hej,
Jag tänkte förklara lite mer för er som undrar…. Vad jag menar med Reborn "Paus" Jag har hamnat lite i en kris efter min pappas bortgång och behöver ta tag i den… Så här ser min "Paus" ut:
- Sälja alla reborns utom en, Jag har valt att behålla Nova…
- Totalt Köpstopp både reborns, kläder och tillbehör…
- Ej vara inne på Ebay, Tradera, Etsy mm…
reborns iFokus kommer jag att titta in på lite då och då och lägga in någon söt bild på Nova ibland :)
Jag har påbörjat min "Paus" nu, men den börjar helt när dom sista två tjejerna har hittat nya hem!
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
En paus kan nog vara behövlig ibland men bra att du inte försvinner helt :)
Klok Paus, det behövs ibland….min dotter har också bestämt tillsammans med mig, att sluta leta nya reborn eller silikon dockor hon är nu helt nöjd med två stycken som ska stanna hos henne. Efter många års letande och sälja köpa fram och åter känns beslutet för henne superbra och hoppas du kan känna lika efter ett tag.
Ibland och särskilt när man mist en nära kär person behöver man tid för att komma igen.
Jag/vi hoppas du tittar in med jämna mellanrum på reborn i fokus.
Vi önskar dig allt gott och Nova är så superfin och verklig klot val att ha kvar!
Tack ❤️❤️❤️
Sänder massor med tankar och många kramar till dig! ❤️❤️❤️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Kramisar och positiva tankar till dig,, känner ibland att det är lätt att hamna iett "ekorrhjul" av samlande, köpand och säljande, har också tänkt ta det lungt med köp o sälj, klokt att du behåller Nova, annar blir det en för stor omställning tror jag, du har ju hållit på ett tag, jag har lärt mig jätte mkt genom att titta på hur du gör och att våga använda Tradera och Ebay, så tack Fia och vi hörs ibland på sidan när du dyker upp!
😃❤️😃❤️ Tack
Det låter som ett klokt beslut, förstår att man kan behöva en paus ibland. Beklagar bortgången🌺
Roligt att du inte försvinner helt i alla fall!
Skickar en stor kram till dig
Tack för era fina tankar och varma ord :)