Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1922 ggr
[erika50]
1

Välkommen Megan!

Megan prematur kit av Pat Moulton!

[GråHäxa]
0

Åhhh så söt hon blev! Vad duktig du är :)

[sussi58]
0

Åh så söt!!

RebeccaDaisy
0

Ååå vilken liten sötnos! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[erika50]
0

Tack, ja hon blev över förväntan ett mycket roligt kit att reborna, kanske för jag jobbat med prematurer för längesedan känner jag det lilla extra att göra dem.

Letar en ny prematur att reborna, men först ska Maloo av Sabina Hansen bli klar

ska försöka göra en mörk baby av henne, håller just nu på med blandning av färger inte helt lätt,kanske någon här som vet som målat en mörk baby?

[erika50]
0

Tycker ni hon har för långa ögonfransar? Min man tycker jag ska rätta till dem.

loolan
0

du är så duktig :) Hon är super söt

Vaargen
0

#5 Jag tycker hon är jättesöt, men lite för långa ögonfransar ser mer naturligt ut om dem är mer korta. Kolla på bilder på google så kan du ju se hur dem bebisarnas ögonfransar ser ut.

Jag skulle nästan vara intresserad av en sån reborndocka om den hade kortare ögonfransar, så välgjord docka :)

[erika50]
0

Ok ska ordna ögonfransarna, Megan ska jag lägga ut på Ebay för att kolla läget

och se om det blir flera bud en på tradera, fler bilder finns på min sida här på reborn i fokus och hemsidan och  http://youtu.be/AUOSoqJUzo

[erika50]
0
Vaargen
0

#9 Får inte upp videon, vill gärna se. Försök länka igen?:)

Vaargen
0

står "videoklippet finns inte" när jag klickar på länken!

[erika50]
0

Ger upp men den finns på vår sida Googla på Lomilles reborn dolls Fridströms

så hittar du den.

[erika50]
1

Nu har jag fixat lite med ögonfransarna, alla här hemma vill inte att de ska bli kortare. Min dotter gillade bäst när de var långa, det var charmen sa hon..ha, ha..

cornelianova
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag har målat en mörk baby! Det var super roligt! Jag använder genesis..
Flesh 02
Flesh 04
Flesh 05
Burnt Umber
Crimson Red
Vein Blue
Genesis Yellow

Tror det var dem färgerna jag använde mest…

cornelianova
0

Oj! Hon  är jätte jätte fin! Gillar dem långa ögonfransarna! :)

[erika50]
0

Tack cornelianova för färgtipsen, min dotter gillade oxå de långa ögon fransarna

nu är de lite mindre men ändå långa hon är så söt❤️

Ska pröva färgblandningen nu i em.👍

Vaargen
0

VAd kommer du sälja dockan för? eller ska den säljas?:)

[erika50]
1

Hon kommer att säljas, ev läggs hon ut på Ebay för jag vill se om någon i Europa skulle vara intresserade, utgångspris tror jag kommer ligga runt 2500 kr.

Idag har jag varit på baby proffsen i Kalmar som har prematur kläder.

jag har fotat henne i em..så på de sista bilderna vad tror ni händer…glömt prislappen kvar…få se om ni ser den!??😕

[erika50]
1

En bild till

Byxa och body och en nalle + en söt rosa mössa blev det.

[erika50]
1

En sista i klänning från Kappahl newborn de har 25% på kläderna.

Prova och klippte till en napp, hon kan ha en sådan men har oxå magnet.

Carerik
0

Jätte, jätte söt och välgjord, det är så fint med skalliga bebisar, har en förkärlek för det, premisar är ju ofta skalliga, testa Ebay tror att du får ett hyfsat pris där.

[erika50]
0

#22 Tack, ja jag ska testa Ebay…hon finns på vår hemsida till Adoption, men på lördag 28 mars ska annons ut. Hon är så söt..svårt att sälja när de blir bra, men vill få in nya pengar till att fortsätta måla. jag har en förkärlek till prematurer + jag gillar skalliga babysar med😃😉

Fia81
0

Hon är jätte fin, det är något speciellt med prematurbebisar :) Lycka till med adoptionen, hon kommer göra någon mycket glad :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[erika50]
0

🙂 tack alla för fina kommentarer! Inget brått att sälja men på lördag ska jag 

prova Ebay. 

Just nu jobbar jag på med min första mörka baby, så spännande att se färgerna växa fram…lite tanke  arbete och googlande på andra mörkhyade bebisar, lite tänk med ven-färger hudrodnader mm….

[GråHäxa]
0

Lycka till! Det skall bli spännande att se när du är klar 🙂 Jättefina kläder du hittat till söta Megan också!