Toddler till salu!
Efter att ha väntat i flera veckor på betalning och ständigt nya ursäkter kommer jag nu inte ens i kontakt med köparen av Arianna. Så jag vill kolla om någon annan är intresserad att köpa henne? Jag har verkligen ingen lust med Tradera igen och risken att det blir lika igen! Hon är färdig packad och redo att åka till sitt nya hem omedelbart! Priset diskuterar vi :) Hoppas någon är intresserad! Massor med bilder finns vid seriöst intresse!
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Hon är supersöt, hur stor är hon och vilka klädstorlekar tar hon?
Här kommer lite mer info om henne, bland annat vikt och längd :) Hon har storlek 68 i kläder. Arianna är en stor flicka! Passar utmärkt som storasyster! Hon är till storleken en toddler. Hon har välfylld tygkropp, rotat blont hår, blå ögon och tar magnetnapp. Hon är mysig att hålla i och hennes storlek gör henne rolig att posera och fotografera! Super härligt hår att fixa med! :) Med henne följer flera klädset, ett par skor, filt, hennes papper, napp, hårrosetter och såklart en liten överraskning! Allt, inklusive Arianna är nytt! Hon säljs endast på grund av förändring i min egen samling! Skulptur Arianna av Reva Schick Artist Anna Perez, Anna Pz Reborn Nursery Född 26 november 2014 Längd 68 cm Vikt 4450 gram
Jag är eventuellt intresserad, kan du PM:a mig?
#3 Nu har jag skickat :)
Arianna har nu fått en ny familj här på iFokus, flyttar inte ännu men vi önskar ändå Lycka Till redan nu! :)
Lycka till!