Reborns iFokus

Reborns

Etikett: bilder
Läst 855 ggr
RebeccaDaisy
1

Massor med bilder och nya kläder!

Alla bebisar har fått byta lite kläder och det blev självklart massor med bilder som kommer här! :) Dem har också fått varsitt plagg från färg&forms kollektion med moln :) Algot är först ut ♥️  photo image.jpg11_zpsrodtvgcj.jpg photo image.jpg10_zps16qgd1zz.jpg photo image.jpg9_zpsi5fy0kfq.jpg

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

RebeccaDaisy
1

Sen kommer lilla Saga ♥️  photo image.jpg1_zpslnpfdpxe.jpg photo image.jpg4_zpshcmcpgji.jpg photo image.jpg3_zpsegf7vtmv.jpg photo image.jpg2_zpslkh8wvrn.jpg photo image.jpg5_zpsvwqvrpr6.jpg photo image.jpg6_zpsxaiduqzh.jpg photo image.jpg7_zpsaxwz7kg0.jpg photo image.jpg8_zpsp6lvhf3f.jpg

RebeccaDaisy
1

Prinsessan Novalie ♥️  photo image.jpg12_zps1dhp83xf.jpg photo image.jpg13_zpsjrkvakfh.jpg photo image.jpg17_zpseatdoeui.jpg photo image.jpg18_zpsewgyfadr.jpg photo image.jpg19_zpslok3sknz.jpg photo image.jpg14_zps6ssjqzbe.jpg photo image.jpg15_zpscnxruw6x.jpg photo image.jpg16_zpsqw21vr57.jpg

loolan
2

Vilka underbara kläder! Alla är så fina (:

[GråHäxa]
1

Åh vad fina kläder! Du har en sån fin samling. Saga är så himla fin ❤️

Älskar Novalies kläder på de sista bilderna!

[erika50]
1

Helt underbara bilder och kläder!❤️ En toppen fin samling du har !

Carerik
1

Så fin,fina , proffsiga foton , underbara små bäbisar, Saga är en klar favorit. Glömde att nämna kläderna, Algots moln gillar jag mkt.

Carerik
1

Måste ha kollat dåligt, alla har ju olika molnkläder, jättefina!

RebeccaDaisy
0

Tack för alla fina kommentarer! Jag är så nöjd med min lilla samling! ♥️♥️♥️

[sussi58]
0

Åh så fina dom är!

Fia81
0

Jätte fina bilder och jätte fina kläder :) :) :) Jag håller med, en otroligt fin samling!

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
0

Ni är så gulliga! ♥️