Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1789 ggr
swedolls
2

Reborn-skulptör!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har nyligen börjat att skulptera reborndockor, och gör min första docka i realsize för tillfället!

Välkommen att besöka min instagram @swedolls 🙂

För den som inte har instagram, kan man fortfarande se bilder här:

https://instagram.com/swedolls/

Ha en underbar dag! Hjärta

[GråHäxa]
0

Va roligt att det kommer svenska skulptörer :) Du gör jättefina bebisar!

Vaargen
0

Jag kollade in på din rebornsida, gillade dem småå/prematura jättemycket :)

[erika50]
0

Vad roligt, kommer man att kunna köpa dina kit? de du skulpterar, målar gärna ett av dem. Fin hemsida!

loolan
0

Vad duktig du är :)

[Rebornsforever]
0

Så kul med svenska skulptörer :)

swedolls
1

Tack så jättemycket allihop! Mitt mål är att bli så pass skicklig att jag kan göra kit av det jag skulpterar, under tiden kommer jag att sälja färdiga dockor i lera. :) Blir nyfiken på vilka fler i Sverige som gör samma sak, finns det några kända svenska reborn-skulptörer? :) (är rätt så ny i denna dockvärld)

[Rebornsforever]
0

Mels tiny nursery där kommer mina ifrån Marianne fagerström Marina blue nursery tror jag Anna Perez Lolos nursery tror jag också finns jaha trodde du menade vilka reborn artister i Sverige de fanns

[sussi58]
0

Dom du nämner här tror jag inte skulpterar dom målar reborns.

Vaargen
1

#8 Japp, såvitt jag vet så dem som #7 nämner målar bara.

Carerik
0

Mkt spännande, jag vet ingen svensk skulptör som gör bebisar, du har verkligen hittat din nisch, kollade hemsidan och så mkt fint,kuuul! Lycka till! jag väntar med spänning….

cornelianova
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulpterar (som ni flesta vet) och håller på med silikon gjutning :)
Jag ska lansera ett silikon-kit inom närmaste framtid, (då huvudet är klart, men han har inga armar/ben/magplatta)
Här är en bild av honom :)

Vet även att Marina Blue skulpterar!

[erika50]
0

Jag vet att marina blue skulpterar!

swedolls
1

Tack för tipsen på duktiga skulptörer, riktigt roligt att se! :) Även jag kommer att ge mig på silikon när tiden är inne. Heltidsjobb och barn tar mycket tid, men jag kämpar på med att hitta luckor i vardagen! Tänk vilken fantastisk dröm det skulle vara att kunna få jobba med något så här mysigt på heltid istället.. :)