Reborn-skulptör!
Hej!
Jag har nyligen börjat att skulptera reborndockor, och gör min första docka i realsize för tillfället!
Välkommen att besöka min instagram @swedolls 🙂
För den som inte har instagram, kan man fortfarande se bilder här:
https://instagram.com/swedolls/
Ha en underbar dag! 
Va roligt att det kommer svenska skulptörer :) Du gör jättefina bebisar!
Jag kollade in på din rebornsida, gillade dem småå/prematura jättemycket :)
Vad roligt, kommer man att kunna köpa dina kit? de du skulpterar, målar gärna ett av dem. Fin hemsida!
Vad duktig du är :)
Så kul med svenska skulptörer :)
Tack så jättemycket allihop! Mitt mål är att bli så pass skicklig att jag kan göra kit av det jag skulpterar, under tiden kommer jag att sälja färdiga dockor i lera. :) Blir nyfiken på vilka fler i Sverige som gör samma sak, finns det några kända svenska reborn-skulptörer? :) (är rätt så ny i denna dockvärld)
Mels tiny nursery där kommer mina ifrån Marianne fagerström Marina blue nursery tror jag Anna Perez Lolos nursery tror jag också finns jaha trodde du menade vilka reborn artister i Sverige de fanns
#8 Japp, såvitt jag vet så dem som #7 nämner målar bara.
Mkt spännande, jag vet ingen svensk skulptör som gör bebisar, du har verkligen hittat din nisch, kollade hemsidan och så mkt fint,kuuul! Lycka till! jag väntar med spänning….
Jag vet att marina blue skulpterar!
Tack för tipsen på duktiga skulptörer, riktigt roligt att se! :) Även jag kommer att ge mig på silikon när tiden är inne. Heltidsjobb och barn tar mycket tid, men jag kämpar på med att hitta luckor i vardagen! Tänk vilken fantastisk dröm det skulle vara att kunna få jobba med något så här mysigt på heltid istället.. :)