Två bebisar hemma!
Efter två super långa arbetsdagar är jag idag ledig och kunde åka till posten och hämta mina två tjejer! :) Har ju länge letat efter en flicka i silikon och fick i förra veckan erbjudande om två olika, tänkte noga och bestämde mig för att tacka ja till båda :) Novalie blev min alla hjärtans dag present och Saga en present från mig själv till mig själv :) Vill också skicka tusen tack till deras tidigare mammor för dessa två fina tjejer jag är super nöjd och glad!
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Grattis Rebecca :) Njut av din fantastiskt fina samling :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Grattis!!
Tack! Jag är så nöjd! Jag ska verkligen njuta dem är så fina! ♥️
Grattis till en kanon samling! de är så fina, Vanessa är så tacksam att Saga finns i din samling och Grattis till Novalie🙂👍
Tack så jätte mycket! ♥️
De är så mkt fina båda två men tycker att Saga är lite mer speciell.
Jag visste inte att dem hamnat hos dig :) men jag gillar novalie hon är söt.
Tack för fin kommentarer! ♥️ #12 Nej det var nog inte så många som visste! :) Jag fick äran att adoptera båda så jag tog chansen och det är jag verkligen glad för! :)
#13 Ja jag blev riktigt förvånad… :)
Grattis! c:
En super fin samling har du. Novalie och saga är så söta och Lilla Algot med. Älva måste vara glad att ha så många fina småsyskon syskon ;)
Ibland tar livet en annan vändning och allt delar man inte här på reborn i fokus därav informerade vi inte om Sagas försäljning.
Vi är jätte glada att hon fick ett nytt hem i denna samling. 🙂👍
Tack för väldigt fina kommentarer! ♥️
#16 Nä självklart måste ni inte meddela om det, blev ändå förvånad :)