Röstningstråd 2. Bild 1 & Bild 7!
Nu startas en ny röstningstråd för tema lek eftersom bild 1 & bild 7 hamnade på exakt samma plats med lika mycket röster 29% av rösterna! när tiden gick ut och båda bilderna kan ej vinna utan kan bara vara en vinnare.
vinnaren av dessa bilder få vara med på första sidan med sin vinnarbild i en artikel och får en liten överraskning hemskickad till sin reborn.
Här är den andra röstningstråden: http://reborns.ifokus.se/discussions/54f327198e0e742f14000202-rostningstrad-fototavling-tema-lek?discussions-1
Här är fototävlingstråden : http://reborns.ifokus.se/discussions/54d9ca5cce12c447d60000fa-fototavling-reborndockor-tema-lek?discussions-3
Du får inte rösta på din egen bild!
Röstar på 7 :)
Jag röstar på bild 7
jag röstar på bild 1
Jag röstar på bild 1
Jag röstar på bild 7…
Var tvungen att ha en öppen röstning pågrund av en sak med bilderna, men hoppas det är ok ändå :)
Röstningen avslutas den 10:e mars på tisdag!
Helt ok :)
Jag hade svårt att bestämma vem jag skulle rösta på faktiskt, men blir nog trots allt 7.
Bild 1 med klossarna fast båda är verkligen jättefina. otorligt söt asiatisk docka.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Röstar på bild 1.
Röstar på bild 7
kanske borda skriva när röstningen avslutas?
#15 läs inlägg #9
Tävlingen avslutas den 10:e mars på tisdag! :)
#17 Tid (klockslag) kanske kan vara bra också att ange, förutom datumet?
Röt på bild 1, klossarna!
👍 måste bara säga båda bilderna är jättefina,men eftersom Bild ett är som våran Lovisa ….smälter man lite❤️ Lycka till säger vi till er båda !!
Röstar på bild 1
Röstar på bild 1
#18 jag funderade att ha ett klockslag men kommer inte ange ett då jag inte är säker på vilka tider jag har tid vid datorn.
Tycker du ska ha en tid så att alla får en rättvis chans på röstningen…
Jag röstar på bild 1
Oavsett om du är vid datorn eller inte syns ju klockslaget på inläggen och de som röstar försent räknas helt enkelt inte med!
#24 jag har en dag bestämd men inget klockslag. Vad blir mer rättvist om jag också lägger till ett klockslag? Men det är inga problem jag säger kl. 19.00 då.
Har man ett klockslag så får alla lov att rösta inom en viss tid… Ingen som blir utelämnad för att du känner att röstningen är över… Bra att du satte ett klockslag.
#28 ok då vet jag hur du tänker
Nummer 1 vann med sju röster!
Nummer 7 hade fem röster, och hamnar på en andra plats!
Grattis till första, och andra platsen!!
Grattis Rebecca och Älva 🎈🎈🎈 👍
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Bild 1 Vann!
Grattis.
Jag Lägger upp din bild i en artikel, kan du också mejla mig så kan vi prata mer om presenten jag ska skicka :)
#31 du hamna på andraplats då:) inte illa heller, var ju några som var med från första början.
Tack för alla som röstat och grattis till andra platsen Fia! :) ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
#34 har du mejlat mig?:)
Har skickat PM nu :)
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Grattis till er båda fina bilder!🎈