Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 1083 ggr
Silvana B
4

Reborn kit från Kina

Vill sända ut en varning till alla som rebornar eller köper rebornbäbisar.

Många Kit som kommer från bla.Kina är billiga. Ja visst. De flesta är kopior gjorda av kända skulptörer som lagt ner ett otroligt arbete. Ni som är intresserade kan läsa om detta i en grupp som heter Beware of Reborn Doll Scams.  Tycker inte att man ska gynna denna marknaden.

cornelianova
2

Håller med! Har sett mycket sånt och är även med i gruppen… tycker det är fruktansvärt

[erika50]
1

Ja, jag håller med, jag målar inga kit från  Kina, det känns otroligt o- rätt-visst för de konstnärer som gjort allt från början.

Finns oxå på Ebay kit som man köper från USA  som man kan misstänka komma ifrån Kina då det nästan är omöjligt att måla.

Nu mera köper jag bara ifrån kända säljare så jag vet att jag får bra kvalitet på vinylen.

Carerik
2

Självklart måste vi alla ta vårt ansvar och Inte köpa vare sig kit eller dock kopior, direkt och indirekt så påverkar det oss alla, med sämre kit och värdelösa reborn dockor.

loolan
0

Jag Har kollat en hel del på kit som är till salu på typ Ebay. minst hälften av dom var från kina…. Det är super tråkigt med sådana kopipor och jag tycker väldigt synd om artisterna.