Bättre än bäst!
Hej! Jag känner att jag måste bara få skriva av min lycka. Förra veckan fick jag hem jola by romie strydom som jag köpt här på sajten. Hon hette förut Ebba men heter nu Wilda. Jag har länge letat efter min dröm-bebis. Första gången jag såg ebba, såar det som om jag visste att det här skulle funka, Jag har sedan tidigare kläder i större storlekar som jag var rädd att jag skulle behöva sälja, eftersom ingen av dem reborns jag kollat på kunde ha dem storlekarna! Sen när jag fått Hem min älskade lilla Wilda så provade jag dem på henne, och flera satt super bra trots att dem flesta är i strl 80-86. Men satsar nog på 68-80 då dem sitter bäst. Är så glad att jag har min Wilda.. Är det några av er här inne som har instagram? Jag har det och mitt konto heter: Summer_angels_nursery96, det handlar mycket om mitt liv och reborns samt även mina djur. Det är lite blandat, Ta idag tex så var jag ute med Wilda, och fick då frågan av en gammal kompis, om hon kunde få hålla i lilla Wilda. Visst sa jag, och då får man tänka på att den tjejen hatat mig och mobbat mig från åk 5-9 . Men nu verkar det vara som att hon vill gottgöra mig, vilket jag är väldigt glad över. Då jag tycker väldigt mycket om henne! Jag går ju fortfarande i skolan, och på tisdag ska jag hålla en föreläsning om reborns, och hur många väljer just reborns. Det ska bli kul, jag har skrivit och tagit reda på fakta i tre veckor nu. Så jag hoppas att det kommer bli bra. Hur som helst, Wilda överträffade alla mina förväntningar! Hon vann allt! Jag kan inte fatta att det här hände! Men det gjorde det, och jag är nog den mest lyckligaste tjejen någonsin! Kanske så var wilda och jag menade för varandra! Wilda kommer att bli bortskämd, men en fin tjej behöver ett fint hem! Allt vart liksom helt perfekt!
Det bästa med att gå till skolan varje morgon är att få komma hem varje eftermiddag och pyssla med Wilda!
Det här kommer glädja mig i många år. men ville bara dela med mig av min glädje. jo är det ingen här inne i åldern 17-20 som bor i Stockholm, som kanske skulle vilja bli kompis med mig? vi kanske kan träffas gå ut med våra reborns gå till parken ta en fika smsa mejla??? låter det intressant så skicka gärna iväg ett mejl till reborn.mom9887@gmail.com
Med vänlig hälsning Rebecca & Wilda
p.s bilden är på min första reborn, flippa, kit grace av tina kewy.
Gud så roligt men är inte du reborns_mom96 eller något? :)
Vilken härlig läsning! Grattis till Wilda & dig ^^
Så roligt att du är nöjd med Wilda! Det är extra roligt att sälja en docka när någon blir så glad! 😃
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Håller med 2 rörande läsning, härligt att du tycker så mkt om Wilda då har hon lyckats med sin uppgift : att göra dig glad, visst är det kul att ha ngt att se fram emot efter skolan? Må så bra du och Wilda.
Grattis! Jag blev så glad och lite rörd när jag läste ditt inlägg. Väldigt roligt att du har hittat en fin tjej som passar dig och gör glad (:
Tack alla! Ja wildaoch jag passar så braihop
Vilken härlig läsning man blir så glad av den, lycka till med Wilda!❤️
Härlig läsning:) grattis till Wilda.
tack igen.