Ny silikon baby!
Jag har skickat iväg mitt silikon kit "Crystal" till en artist i England för att färdigställas 😃 Så här är en första omålad bild!

"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Är inte det samma kit som Algot du sålde var av? :) tycker dem ser lika ut. Den är söt iallafall.
Ja det är samma kit som Algot :) Jag lyckades få tag i ett till innan det sålde slut :) Det är en helt fantastisk nyfödd skulptur :)
Hur ska denna se ut då? ska det vara en tjej eller kille? :) skulle tycka den skulle vara söt med hår på huvudet också!
Ja jag funderar på lite hår på denna! Jag har gett artisten ganska fria händer, då det oftast blir bäst resultat då tycker jag :) Vi får se om det blir en pojke eller en flicka :)
Hej, Artisten jobbar på… Det lutar åt en liten Vincent :) Och han kommer att få hår :) Spännande :)
Så här ser han ut just nu….

Åh så söt!!!
Ser jättefint ut!
Det blir fint med lite, lite hår.
Söt liten kille ska bli väldigt kul och se när han är klar😃
Han är underbar!
Ser nästan exakt ut som den du sålde :) perfekt med lite hår på huvudet, jättesöt!
Hej,
Nu var det några dagar sen jag var inne här! Har jobbat plus blivit med fiskar som tagit min tid 😃 Men här kommer en glad uppdatering:
Nu är han färdig 😂 Jag är så himla nöjd!!!

#13 vad fin han blev med lite hår på huvudet, det gör mycket ! söööt visa mer bilder sen. Kan inte du ta en bild på hela din rebornsamling tillsammans vore kul att se också
Absolut 🙂 Tack, ska bli jätte roligt att få hem honom 😃
❤️Han blev jättesöt ser fint målad ut🙂
Tror att han är en av de "verkligaste". Bebisar jag har sett. Behåll honom, du ångrar dig annars, han kan ju vara en vacker liten flicka också.
Så himla söt , vill haaaaaa!!
Han var verkligen jättefin! Skall bli kul att se fler bilder :)
Älskar det lilla ansiktet! Otroligt mysigt kit! Ser fram emot att se bilder när du fått hem honom! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Tack så mycket :) Nej då :) En baby av detta fantastiska kit är ett måste i min samling :)
#21 Min med! Haha :) ♥️
Algot är en liten prins :) Vad roligt att du tycker likadant RebeccaDaisy :)
Så söt han är! Ta nu mycket bilder på din gulliga lilla kille när han kommer hem (:
Snart är han hemma 😍
Grattis så skoj!
Idag skulle han ha varit hemma… jag jobbade och det låg en lapp i brevlådan när jag kom hem… Nu får jag hämta honom hos ombudet imorgon efter jobbet istället🤪 Men den som väntar på…………………………………. 😃
Ååå vad spännande!
Spännande!!
Mkt spännande och när paketet väl kommer så är det lätt att tveka lite innan man öppnar. Du har iallafall ngt att se fram emot en helt vanlig Tisdag. Kul!!
🙂 Spännande väntan!
Hej, Nu är han hemma :) Han är läskigt realistisk!!! Håret är helt otroligt på denna lilla plutt :) Jag lägger in några bilder imorgon :) Såååååå nöjd!
#32 Det ska bli så spännande att se! Ett riktigt favorit kit! ♥️
Vad roligt att du äntligen fått hem honom :D Skall bli kul att se bilder!
Spännande! Extra roligt ska det bli att se bilderna…. 🙂