Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 893 ggr
Carerik
1

I väntan på Sally....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väntar på en ny liten en, hon är inte riktigt klar för avfärd än men tror hon dansar in om en vecka eller så. Har valt en "Sally" av Bonnie Brown, kunde inte motstå de utstående öronen Bilden är ett hopklipp av kit odyl.

[rebornsmother]
0

Grattis hon är gullig :)

Vaargen
0

är hon silikon eller vinyl?

Andorr
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har lite svårt för det hör med reborns, men bjuder på en Sallylåt jag ej hört tidigare. 🙂

Carerik
2

#2 hon är av vinyl, #3 tack så mkt för "Sally"låten, du ska se att snart har du också en liten plast docka i famnen som du gullar och lullar med. Testa det är inte så dumt, ska man samla på nåt så är detta ganska kul.

[erika50]
0

Grattis hon är jättesöt!

Andorr
0

Nu gick jag in här för att lyssna på låten igen. Skäms lite när jag lyssnar på texten i lugn och ro. ☺️

loolan
0

Vilken söt liten tjej (: spännande!

Carerik
0

#6 Det är lugnt….

[GråHäxa]
0

Åh vilket gulligt kit, grattis! Jag gillar din smak i val av reborns, det är lite mer specilla dockor och mycket söta :)

[rebornsmother]
0

Jag älskar deta kit :)

RebeccaDaisy
0

Så söt! Ser fram emot massor av bilder när hon anländer! ❤️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Carerik
0

Tack för det alla , och tack Gråhäxa, jag är lite fascinerad av det som kanske inte alltid är så dock sött, I min verklighet ser jag flera av de små som av olika anledningar inte blev så "söta" och det har nog förändrat min bild av det som traditionellt betraktas som vackert.

Fia81
0

Å vad spännande 😃

"Små stjärnor lyser också i mörkret"