Lucas leker :)
ååååååh sådan söt liten pojk han är handsome också! :)
Ja jag avslutade tävlingen tidigare då jag inte trodde fler skulle delta, kommer säkert en ny tävling med ett nytt tema så småningom ändå!
Såååå fin bild!
En jättefin bild synd den inte kom med! Han ser så verklig ut där han ligger och kör sin bil❤️
Han är verkligen söt! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
vilket kit är han av?
Det är lugnt, Vaargen 😊 Jag ville bara dela med mig av min lekbild ändå 😉
Tack för alla fina kommentarer, allihopa 😃 Värmer verkligen i hjärtat ☺️ Lucas är kitet Shao av Adrie Stoete
Han ser verkligen ut som en "riktig"lill pojke som leker med sin bil, bra bild!
så söt han är! Bilden ser så verklig ut också. Skulle lila gärna kunna vara en riktig liten kille :). Han påminner lite om min systers son….Han ÄLSKAR bilar och lekar att dom har kännslor och bråkar med varandra. Ibland så får mamma grävmaskin en bebis grävmaskin he he ;)
Glömde, kul att rebornaren valde det kitet för att göra en så ljushårig liten kille, här uppe i norr där jag bor är kombinationen, mörka lite sneda ögon och ljusare hår ganska vanlig eftersom många här har lite blandat ursprung. Så mkt söt och speciell kille.
#11 Jag hade min egen systerson i bakhuvudet till den här bilden. Han må vara 6år vid det här laget men än leker han gärna med bilar och bussar. Och när tröttheten slagit til brukar det se ut som det gör på bilden med min Lucas 😉 #12 jag tror det var en av sakerna som gjorde att jag fastnade så för honom. Han är så söt i sitt blonda hår och blåa, sneda ögon 😊
En mycket mysig bild 👍
"Små stjärnor lyser också i mörkret"