Vad har man reborns till?
Jag visste inte vad reborns var ens förrän jag såg den här sajten av en slump.
Hoppas ingen tar illa upp av frågan men jag undrar vad man har reborns till som vuxen? Alltså styr ni runt era dockor i vagn ute på stan precis som man gör med ett spädbarn eller vad gör ni med dom? Vad är vitsen liksom? Eller är dockorna till era barn att leka med?
Vanliga frågor och svar 🙂 Kan nog svara på lite frågor du har.

Mvh Stephanie 

Precis som med alla hobbys alla gör olika! nästan ingen gör likadant. Dem flesta majoriteten av människorna, har reborndockor som samlardockor alltså precis som man kan samla på det mesta kan man också samla på reborns dem är väldigt realistiska dockor som rebornartisten lagt ner mycket tid på att måla/skapa, det finns också folk som sköter om reborndockorna säkert folk som ger dockor till sina barn också. Många är vuxna som äger reborndockor då dem räknas som samlarobjekt, sen frågar du vad är vitsen? det är upp till var och en att svara på dem är fina att titta på tycker jag själv och sen finns det många trevliga människor som samlar på dessa dockor kul att ha kontakt med dem via denna hobby.
Tack då har jag fått svar :)
Jag brukar inte ta ut min i vagn men jag köper lite kläder och ha henne i famnen ibland. Jag brukar också ta väldigt mycket foton på henne. Men alla har dom för olika anledningar.