Fråga i allmänhet ( Lång Tråd)
Hej…
Jag har en fråga i allmänhet,
Jag måste förklara lite vad jag menar…
Jag har hobbys som dem flesta människor har. Men nu är det så här att Jag vill börja uttrycka mig lite mer kreativt då jag har fått upp ögonen för handdockor i allmänhet, då jag har gjort min första hand docka vet att hon inte är fin men jag vill lära mig och jag skulle vilja vet mer om hur jag ska bete mig då jag vill lära mig sånt här jag har inte ens ett namn till henne eller ens börjat försöka hitta en fin röst till henne som jag kan använda.
Några namn förslag på henne??
Och det jag vill också komma fram till är att jag inte har någon riktigt vettig hobby som ger mig värme och kärlek där jag kan få andra att må bra, Då jag har ju familj och pojkvän men ändå i min lilla värld känner jag mig ensam och när jag ser vad såna här typ av dockor kan göra så blir jag glad, för detta känns rätt typ av hobby för mig, ber också om ursäkt då mitt skrivande inte håller den röda tråden som man säger.. PGA mitt handikapp men det är en annan historia..
Är det någon som kan någonting om det här med handdockor eller kasper dockor???
Fight another day and die tomorrow
Första gången jag skriver här inne hos er man jag bara måste! Hon heter ju My och hon är hur söt som helst, jag känner i hela mig hur handdockor kan bli din grej. 🥳
Tack och åter tack för ditt svar ❤️ Ja hon ser ut som Lilla My fast inte så lika elak :-) Ja de är det jag vill men nu vet jag inte vad hon ska ha för röst tänker mer någon söt gullig röst och hon ska vara nyfiken och busig ❤️ hihi
Fight another day and die tomorrow
Kör på det som känns bäst för dig, gillar du det själv så kommer det att bli bra. ❤️Håller med dig om att hon ser busig ut, men snäll.