Vart är sajtvärden?
Vet någon vart sajtvärden är? har inte sett henne aktiv inte ens kommenterat eller gjort ett inlägg på flera veckor, har även försökt mejla henne utan svar :) vore bra med en aktiv Sajtvärd, så jag undrar om någon av er här inne vet vart hon håller hus? eller så kanske sajtvärden själv kan kommentera inlägget bara så man blir lite mer informerad om hur läget är.
Hon är kvar och kikar in då och då. Vi Medarbetare finns här! I alla fall jag :P
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
#2 Hur vet du det? :) har du kontakt med sajtvärden?
Hon kanske behöver lite semester, det är väl ok?
#4 Självklart är det okej!! men jag ville bara veta vart hon var så man vet om hon tillexempel är på semester.
Kan ju vara bra att veta om hon finns kvar, för det finns kanske saker man vill fråga
via Pm mm.
Jag känner sajtvärden och hon som sagt, tittar in lite då och då.
Hon har inte övergivigt oss, men, har lite semester skulle man nog kunna säga.
~ Hannah-Anastasia ~
okej så länge det bara är en semester är det såklart ok :)
Men annars så är det bra med en aktiv Sajtvärd på alla sidor har för mig att det finns regler om att sajtvärdar ska vara aktiva varje vecka men undantag är såklart sjukdom semester m.m Sajtvärden får gärna själv höra av sig snart så man får veta när hon kommer tillbaks igen.
Jag kan självklart prata med henne om att hon hör av sig här på sajten eller till mig .
~ Hannah-Anastasia ~
#9 Ja det kan hon ju göra men ingen stress :)
äsch! tycker vi klarar oss rätt bra. Och hon svarar snabbt på facebook osv och fixar om det skulle vara något. Och alla behöver en längre paus vid ett eller ett annat tillfälle
#11 Jag visste inte ens att hon hade facebook, som jag redan skrivit innan så är en paus självklart ok men jag undrade mest bara vart hon var, jag har inte ens hört att hon skulle ta en paus.
Det bör ju gå bra när det finns så många medhjälpare här på reborn i fokus!
Det står snart under allas kommentarer (obs inget illa ment)
Jag är Medarbetare här, så om ni undrar något är det bara att slänga iväg ett PM :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag är också Medarbetare, varför många skriver i kommentarer att dem är Medarbetare är för att folk ska veta vem dem ska fråga om hjälp
Nu vet vi ju var alla är……… Och vilka alla är…. Om alla inte är här…… Är alla troligtvis där….. Kanske några är här ….. Och resten där…….. Eller var är alla……..?
#16 Ja nu vet vi det… He he bra att veta ;)
Ja det är ju ett ansvar att vara Medarbetare och ha full koll på vad som händer på sajten och vara delaktig i inlägg mm.
Tack #av Vaargen, för du verkar ha koll över inlägg osv, det behövs på reborn i fokus. För många Medarbetare syns inte heller så ofta ute här eller deltar i olika diskussioner eller vid inlägg.
Bra att veta vilka som finns när Sajtvärd är på semester🙂
#19 tack!
har fortfarande inte sett något av sajtvärden, jag kanske får kritik nu men sajtvärden ska vara aktiv varje vecka om den inte öppet gått ut med att den ska på semester eller liknande tycker det behövs en aktiv Sajtvärd på varenda sajt så om någon känner sajtvärden kan den fråga när hon tänker komma tillbaks?
kolla på "om sajten" så står det vilka som är Medarbetare och Sajtvärd =)