Dagens outfit (Dagens kläder, Del 2)
Vad har din reborn på sig just nu? lägg in en bild och säg gärna vart kläderna är köpta också :)
den förra tråden som blev för lång finns här -> http://reborns.ifokus.se/discussions/54d376cbce12c44454001435-vad-har-din-reborn-pa-sig-just-nudagens-outfit?discussions-1
Så söt i med samma napp som i bodyn, sommar/vår fint!❤️
Tack erika50 :)
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Vilka söta kläder dom har Rebornmom🙂
Jag gillar Miljas utseende och hennes outfit! :D Milja var ett fint namn vart har du fått det ifrån?
Stephanie var också fin :)
Tack! Milja kommer från en barnbok min mamma hade som heter resan till ulliga bergen och den handlar om en skogsvätte som heter Milja Imulia och kallas Millimu
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Här kommer mina små, klädda i H&M-kläder nästan från topp till tå 😉
Lucas är klädd i en fleece, väst, mössa och dregglis fån H&M, sen har han byxor och strumpor från Ge-Kås och en body under från Coop 😛
Nathan däremot är helt klädd i H&M, ett helt set i matchande med body, byxor, mössa, dregglis och strumpor 🙂
Så fina :)
Jättefina bilder, gulliga bebisar och kläder både rebornmom och mittenskittens464 :)
Jättefina bilder! Här kommer Sagas kläder för dagen!

Fina bilder mittenkittens464 och rebornmom, så fina kläder!😉
Så fina är dom allihop med väääldigt söta kläder!🙂
Jätte gulliga kläder med passande nappar!😉 Rosa är aldrig fel!🙂
Saga har body från Lindex och lila byxor från tradera!
Fina bebisar och fina kläder, älskar ju rosa så Noras pyjamas kommer nog passa hos mig med. Kul att få lite klädtips.
Tanner sover i outfit från Ica-Maxi.
😊
Älva är så fin i sina kläder, "har hittat märket " bäbis" som jag tycker har fina kläder till de små.