Jag blir så ledsen :-(
Hej alla jag måste bara säga att jag blir ledsen för att jag har sett en billig silikon docka som jag vill ha och det känns ruttet om jag inte får chansen att vinna honom då dem flesta av er har ju silicon dockor :-( jag menar ju inget illa med detta som jag skriver då jag vill också vara som ni andra för ni har ju massor ut av fina dockor och jag känner att jag vill också ha något roligt någon gång :/
Fight another day and die tomorrow
Ja visst är det jobbigt när man hittar en fin reboen som man bara vill ha… Förstår vad du menar. Jag själv har inte råd att köpa någon mer just nu. Speciellt ingen silicone
Vi hade inga silikon från början heller och det har tagit många år för min dotter
att spara och köpa sina silikon babysar, hon har fått offra mycket för att ha råd med dessa dockor, så har vi som föräldrar ställt upp med fri mat under den tid hon sparat minst 3000 kr i månaden.
Du har ju också en jättefin reborn Björn❤️ tror jag han hette, njut av honom så länge
under tiden du sparar, det gjorde min dotter med sina reborns hon hade.
Hon som du ser också många här och på facebook som köper och säljer hela tiden och önskar hon kunde göra lika, men det är få förunnat eftersom silikon och även reborn dockor är en dyr hobby, sen har hon svårt att sälja de bästa hon just nu har
i sin samling, så hon gläds åt att se andras fina silikon och reborns. Hoppas du kan spara under längre tid och göra roliga saker med din Björn så länge.
Att känna säg som andra…det behöver du inte du är som alla andra samlare med fina reborns som du har eller haft i din samling, hoppas du kan se lite ljusare på detta med silikon och förhoppningsvis har du en liten silikon i din samling lite längre fram när du sparat en längre tid. 👍
ps det tog 5 år innan min dotter fick sin första silikon.
Tack och åter tack för era svar :-)
Silikon måste inte vara det "finaste" heller jag föredrar vinyl alla gånger :)
Jag sparade 9 månader till min första silikon baby… Men livet är orättvist och vi har alla olika förutsättningar. Jag var inne på Dollfan och tittade på fina silikon bebisar, en kvinna hade 3 st Romie Strydom (helkropps) runt 250 000 kr kan jag tänka mig att dom kostar tillsammans…
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Ja det kan jag tänka mig, det är ju väldigt mycket pengar men jag har ju sett den söte pojken på Tradera som jag vill verkligen ha och jag hoppas så att jag vinner honom då jag önskar mig inget hellre än honom :-)
#6 är det han som ler så söt?
Ja och jag har lagt bud på honom och jag ska ge min … På att jag ska ha honom :-)
Var inte lessen, vet att det inte är ngn tröst men din tid kommer. De flesta här är nog lite äldre än du och har hunnit få en annan ekonomi. Du får göra som de ovanstående säger, Spara, undertider njuter du av det du har . Var sen säker på att det är en silikon du vill ha. Jag håller med Vaargen och föredrar också vinyl. Vet ju ej om du vill ha dina dockor som bebisar eller som samlarföremål? Jag gillar att byta mina och andra sparar sina . Vi alla inklusive dig har olika sätt och det är ju det som gör det här kul - att visa varandra, ev. köpa och sälja. Dyrast är ej alltid bäst, en av mina billigaste gillar jag mkt. En av mina dyrare måste jag skicka på Re-reborning för att få henne fin. Det som är bra är att du tänker på att köpa en billigare silikon från början. Man vet ju aldrig om man gillar dem innan man provat. Du har en Jättefin Björn och om jag minns rätt väntar du på en till från Silvana. Ha det gott med de du har och se tiden an. Kramisar från mig!
Hoppas du vinner auktionen, jag budar inte….
Silikon pojken på Tradera kommer från mig :) Jag beställde honom av Angela i USA och sålde honom vidare i Sverige. Det är en fin liten kille :) Lycka till med budgivningen :)
#11 vilken rebornartist har gjort honom?:)
Angela Lewis, en av mina favoriter :) Alltid otroligt fint gjutna bebisar i hög kvalitet!
Fick du silikonbebisen?
Nä jag vann honom inte :(
Jag har en till salu :)
Nu har du ju två ganska nya bebisar, njut av det du har, istället för att lägga energi på det du inte har.
Hoppas du njuter av dina två nya fina bebisar, håller helt med #17 .
Silikon bebisar är inte alltid de bästa, det bästa är de man verkligen knyter an till
och vill ha kvar i sin samling och inte bara köpa och sälja. Utan de som stannar.
skulle nästan döda för en silikon, men kan inte föreställa mig att jag skulle älska den mer än dem reborns jag har i min privata samling just nu :P men nån gång ska jag ha en silikon :P vare sig jag köpt den eller gjort den själv
#19 höll inte du på med en lite silikon bebis förut? 🙂
Jag la ett bud på en silikon bebis men jag vann inte honom
#21 Vad synd. Men det kommer fler🙂
#20 jodå men killen jag köpte silikon från gav mig en läckande burk så jag blev av med 2 dl silikon. Kunde inte göra klart den :/ Och eftersom det är dyrt så har jag inte haft tillfälle att försöka igen :/
#23 det var tråkigt :( Hoppas du får en chans att göra klart den så småningom.