Reborns iFokus

Reborns

Etikettoff-topic
Läst 1250 ggr
HugoochVillesmatte
2015-02-15 21:13
1

Lite off topic :-)

Hejsan alla hur är det ? Jag har inte haft tid att skriva men har följt era inlägg. Ni har världens finaste dockor allihopa :-) men måste fråga er har ni några andra intressen än era reborns ? Som jag har ju min Björn och 8 husdjur samt en pojkvän, men också för gamla saker som tamagotchis samt 90 talets furbys då jag har 6 stycken och dem senaste av dem med :-)

Fight another day and die tomorrow 

Vaargen
2015-02-15 21:20
1

Jag har självklart andra intressen :) djur är ett stort intresse speciellt hundar jag har lite olika fritidsintressen men är ganska lat av mig så brukar sitta mycket vid datorn vilket också är ett intresse för mig internet och att spela bra spel med en bra story.

[GråHäxa]
2015-02-15 21:29
1

Jag har massor utav andra intressen :) Jag gör hattar, syr kläder, gör smycken, binder böcker. Mina katter förstås, sedan älskar jag att vara i naturen. Tycker om att baka och är väldigt intresserad utav nordisk och keltisk folktro, magi och legender, ockultism, örtter och odling mm Älskar även att läsa också skjuter jag pilbåge :)

cornelianova
2015-02-15 21:37
0

Jag har extremt många intressen, men jag kan ju ta dem jag älskar mest!

Ja förutom reborns som är på top… 10     så har vi (tror jag kan göra detta i nummerordning MED reborns inkluderat)

Detta blir en lång lista så stor beröm till er som läser allt 😃

1. Sjunga (oh yes) Jag sjunger huvudsakligen opera och har gjort det sen 10-års ålder, men även pop och jazz förekommer. Sjunga har jag annars alltid gjort.

2. Spela piano. Har också gjort detta sen jag var ca 10 år gammal, efter att ha blivit förälskad i Twilight så var jag ju tvungen att lära min Bellas Lullaby. Har haft piano lektioner i en termin, men slutade så jag är i princip 95% självlärd.

3. Skriva musik. Har hållt på med detta sen tidernas begynnelse. Ja, som ni ser ovan så är musik en enorm del av mitt liv. Lägger in en länk till min soundcloud där jag har samlat några kompositioner. Håller även på att skriva min första opera, vilket är rätt spännande 😂  (länk: https://soundcloud.com/cornelianova)

4. reborns. Behöver nog inte skriva mer här. Har haft reborns sen 2011 och har rebornat sen ett år tillbaka.

5. Skulptera. Ja… Jag skulpterar bara bebisar dock… Har väl hänt någon gång at jag försökt mig på annat, men det har aldrig blivit något av det. .

Skulle kunna skriva 5000 till, men känner att vi inte ska överdriva allt för mycket hehe 😉

Carerik
2015-02-15 21:40
0

Bor på landet och har hästar, hundar, katt och dvärghöns så djur är ett STORT intresse, läser också mkt och älskar heminredning. Jobbar som förskolelärare och älskar mitt jobb. Mina dockor är ett litet intresse i det stora hela och jag vill ej ha många. Jag pysslar inte med dem som de vore riktiga barn utan har dem som samlarsaker som får lite nya kläder och nya positioner mellan varven. Gillar att köpa nytt! Kläder jag blivit less på får gå till vår Röda Kors butik, så får ngn annan glädje av det ( mina bebisar nöter inte ut sina kläder)kul att lämna in fräscha och ej urtvättade saker. Har en liten verkstad som jag gillar att jobba och tillverka i. Försöker leva lite i samklang med naturen.

loolan
2015-02-15 21:41
0

reborns är nog mitt största intresse men annars så tycker jag mycket om att dansa, spela teater, måla och sy. En bokmal är jag också (;

emeliie-96
2015-02-15 22:41
0

Jag har (som typ alla andra) väldigt många intressen ^^ Först och främst kommer mina djur. Jag har hundar, råttor, fiskar, katt och kanin. Så dom är de jag spenderar mest tid på. Men sen älskar jag även att virka amigurumi, kolla på youtube, vara på landet och massa andra saker ^__^

HugoochVillesmatte
2015-02-16 07:39
0

Vill tacka er alla för era fina svar :) roligt att se att det är så många som har så fina intressen och det är roligt att många inte bara har reborns som intresse…

Fight another day and die tomorrow