Leonora, Posering?
Leonora är min "stora" tjej här hemma 😃 Men hon är fortfarande liten… Jag har jätte svårt att hitta rätt posering till henne… Det har nu blivit en större babysitter. Vad tycker ni? ser det "rätt" ut?

"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Hon passar jättebra i den och hon är så söt.
👍
Tycker hon passr utmärkt!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Skulle vara kul att se henne i någon annan position med huvudet och kroppen om du förstår hur jag menar =) tycker hon ser gullig ut,
Tack alla ❤️ Såklart kommer det fler bilder framöver 😃
Jag tycker att hon passar mycket bra i babysittern! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Hon passar bra!🙂
Alldeles perfekt, älskar hennes lilla smil…..
En bebis i den åldern borde kunna sitta själv på golvet (sen om dockan i sig kan det vet jag inte) 👍 Eller i en matstol. De börjar ju bli ganska stadiga i ryggen vid 5-6 månaders ålder.
Tack Candela :) Ja hon är jätte fin att ha på golvet, problemet är att jag poserar mina dockor i vårt sovrum och sätter jag henne på golvet syns hon inte så bra tyvärr. Och på lammgungan känns hon för liten…
Vad tror ni om detta?

Passa henne jättebra!
Fint :) Hur ser hon ut med nedsläppt hår?
Hon passar bra i korgen med sin fina uggla :) Jag undrar också hur hon ser ut i nedsläppt hår.
undrar samma som #13 #14 vore kul att se
Åå vilken fin korg! Har faktiskt letat efter en såndär korg att fotografera hundvalpar i! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Tack alla ❤️
Jag har fått två sjuka barn hemma…. 🤦♂️
Men här är två bilder som jag lånat från hennes förra ägare 😃 Leonora har nämligen varit med i ett reportage tidigare ✨

vilken gullig bild när hon lyssnar på musik😃
Så gullig bild när hon kramar om hunden!
Söt hund!