Bild tävling?
Tänkte se om det finns intresse för en bildtävling? alltså att ni medlemmar skickar in dem bilder ni tycker är finast på era reborndockor och sen blir det en röstning på den bild som är finast och den bild som vinner får någon present något litet tillexempel något rebornrelaterat hemskickat som en napp eller något annat kul till sin docka. säg gärna om ni är intresserade så ska jag se om jag ska starta upp en liten tävling =)
Å vad roligt 😃 ska vi ha något tema?
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Ja det låter roligt
#1 Ja vi kan ha tema, ett exempel är ett tema för månaden, har du något tips? tänkte starta upp en tävling någon gång denna vecka.
Vi hade ett tema "vinter" förra året där en fantastiskt fin bild vann :) Vad sägs om tema "Påsk" eller något bredare som "lek" "sova" "mat"
#4 När är det påsk? :) påsk tema låter kul. Annars så är det ju alla hjärtans dag snart, kanske det kunde vara ett tema. Det är ju sant att typ teman som lek eller sova blir lite bredare och enklare att skapa en bild utifrån än till exempel påsk dock :) får se vad det blir!
Det låter jättekul!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Det skulle vara kul! Jag tycker att lek och påsk låter som några bra teman (:
Vilken rolig ide! Påsk hade varit ett kul tema. Eller mat som Fia81 föreslog, mat skulle ju kunna innefatta bådd bak, glass, godis och vanlig middagsmat :)
kul att ni är intresserade.
👍låter kul!
Bildtävlingen är startad! med tema: Lek
Läs mer information om ni klickar er till tråden, och börja fota era fina bilder vetja! 😊
Å vad spännande :) ska genast börja fundera ut något… :)
Jättekul! Förstod väl att vår Vaarg skulle hitta på något, nu får man fundera lite…..