Reborns iFokus

Reborns

Etiketttillbehör
Läst 1191 ggr
[GråHäxa]
3

Reborn med hjärta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej har beställt lite smått och och gott från Bountiful baby som precis kommit hem. Bland annat några mekaniska hjärtan som är batteridrivna. Klappar man på dockan eller tex kramar den så börjar hjärtat att slå. Lyssnar man med örat mot bröstet så kan man höra hjärtslag. Till frågan nu, jag har satt in ett hjärta i min Thea och funderar nu på att sätt in ett i rebornen som jag håller på att göra just nu. Denna dockan skall jag dock försöka sälja, så jag undrar vad tycker ni? Skulle det vara ett plus eller minus om en docka ni gillade hade ett mekaniskt hjärta? Det kommer inte påverka priset speciellt mycket (ursäkta om det blev ett ihopklumpat inlägg, skriver från mob)

[erika50]
1

Jag tycker det är okey att sätta i  ett hjärta, men tänk på att det är batteridrivet

och batteriet behöver bytas, jag har satt ditt i ett av mina reborns jag gjort, men till nästa gång ska jag göra en ficka så man kan ta ur och byta batteri.

Carerik
1

Det är väl ok man kan ju välja om det ska vara på eller ej.

[GråHäxa]
0

#1 Ja att batteriet måste bytas är ju ett minus förstås men jag tänkte att jag kan skicka med ett buntband isf. Då kan man ju byta batteri 1 gång iaf. 

#2 Man kan inte stänga av hjärtat utifrån kroppen, dock så behöver man ju inte trycka precis där hjärtat sitter. Det börjar ju bara slå när det blir ett tryck på den. Hjärtat slår heller inte så länge om man skulle sätta igång det av misstag.