Fråga om schenker.
Hej nu har jag fått min docka dominik såld så ska skicka iväg honom med schenker, jag har inget paket här hemma som jag kan ha ner honom i vart kan man få tag i paket, säljer schenker paket som passar tror ni? och jag har ingen skrivare hemma, hur tar jag mig till nu när jag vill få honom ivägskickad till hans nya hem? jag har aldrig skickat via schenker förut så ville bara ha lite hjälp med hur man gör.
På ställen där Schenker finns har de paket man köper med frakt kan du få hjälp med där, det har lite olika storlekar att välja mellan.
Gå in på nätet och kolla var närmaste Schenker finns och om du inte har ngt nära så be att få en kartong på ngn affär eller så,ca 55x25x20cm., adresslappen måste du skriva ut själv det stå hur man gör och sen betalar du via nätet. De vill oftast att man lämnar in paketet på någon av deras in och utlämnings ställen. Om du har tänkt skaffa kartong på Schenker och lämna där så vill dom att du skriver ut adresslappen färdigt och betalar innan du kommer. Är du osäker ring eller maila till Schenker innan.
Såg att du inte har ngn skrivare, Maila Schenker direkt så får du säkert hjälp.