Reborns iFokus

Reborns

Etikett: off-topic
LĂ€st 967 ggr
Fia81
1

DollFan?

Nu har jag precis blivit medlem pĂ„ DollFan đŸ˜ƒ NĂ„gon mer hĂ€r ifrĂ„n som Ă€r medlem dĂ€r?

"SmÄ stjÀrnor lyser ocksÄ i mörkret"

cornelianova
0

TÀnkte bli medlem men jag har aldrig fÄtt tummarna loss!
FÄr vÀl bli det nu dÄ ;)

cornelianova
0

nÀÀ.. kostar det pengar?

Fia81
0

Jag betalade $12 USD (ca 100 kr) för 6 mĂ„nader sĂ„ fĂ„r vi se đŸ˜ƒ

Fia81
0

Annars kan man ocksĂ„ vĂ€lja att betala $20 USD för 12 mĂ„nader! Man behöver ha ett PayPal konto

Fia81
0

Sophia81 heter jag dĂ€r, jag vet lite halv trĂ„kigt men jag kom inte pĂ„ nĂ„got annat
. đŸ˜ƒ

cornelianova
0

Jo.. Men jag har inga pengar atm :(
Äsch vi fĂ„r se ;) Har hört mycket bra om det stĂ€llet

Fia81
0

Är ingen annan hĂ€r medlem? Det Ă€r ett mycket innehĂ„llsrikt forum :) Har precis sett Andrea Arcellos nya silikon full body skulptur :)

rebornmom
0

Jag Ă€r inte medlem, har lĂ€nge funderat pĂ„ att bli. 

Jag sÄg Andrea Arcellos helkropps silikon pÄ facebook, om det Àr den asiatiska som du sett Àr det nog samma. Jag blev helt kÀr. Synd att man inte har pengarna .

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg SajtvĂ€rd pĂ„ Reborns iFokus

[erika50]
0

Vi ska bli medlemmar i veckan, det Ă€r inte sĂ„ mycket pengar
lĂ„ter som en vĂ€ldigt intressant sida/forum👍 vi anvĂ€nder nog samma signatur som hĂ€r

Fia81
0

Vad roligt erika50 :) Yes det var den asiatiska babyn :)

[GrÄHÀxa]
0

Jag tĂ€nkte precis bli medlem pĂ„ DollFan nu, men jag uppfattade det som att medlemskapet kostade 20 dollar varje mĂ„nad under de 12 mĂ„naderna. Jag mĂ„ste ha missförstĂ„t det hoppas jag? Är 20 dollar en engĂ„ngsumma per Ă„r?

[GrÄHÀxa]
0

Vid en nĂ€rmare titt sĂ„ stĂ„r det ju iof   "12 months subscription cycle"  đŸ€Ș SĂ„ dĂ„ mĂ„ste det ju vara 20 dollar per Ă„r. Jag kommer nog heta Josefin dĂ€r om det inte Ă€r upptaget :)

Carerik
0

SjÀlvklart mÄste man vara en DOLLFAN, tycker det Àr kul nÀr det Àr mer vÀrldsomspÀnnande . 20 $/ Är., Àr ju billigt TÀnkte anvÀnda det jag har hÀr: Carerik, jag tror INTE det Àr upptaget.

Fia81
0

Å vad roligt đŸ˜ƒ