Söta små gryn❤️
Dom är väldigt söta :)
De är jättefina, bry dig inte om att älska dem, ha kul , fixa och dona lite med dem, medan du har dem., du ska se att du hittar din drömdocka, jag älskar inte mina heller men dom kan vara roliga att ha när lusten faller på.
Ja jo absolut men vill ändå hellre ha en som jag verkligen gillar än flera jag inte rör. För de är det som är problemet just nu, jag rör dem inte. Det är bara Max jag rör då han har jag fått mer band till. Har även fått mer band till den nygjorda tjejen (finns inte på bild här) men hon saknar än så länge ögon så kan inte hålla på med henne på de sättet.
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Det kanske gör skillnad när de har ögon, har själv upptäckt att jag föredrar de med ögon, de blir som mer levande. Har haft sovande i nåt år men ganska nyligt upptäckt att de med ögon ger mig mer.
Får se om de blir så för mig med, har inte som man kan se haft någon med ögon innan. Så vi får se, ska få ögonen i veckan :)
Så gulliga :) Det är inget fel att pröva sig fram :) Det är svårt att hitta den rätta babyn, det är många faktorer som ska samspela… Dessutom kommer du kanske att märka ju längre du håller på med denna hobby ju kräsnare kommer du att bli… :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Det tar tid att hitta den rätta, man får göra om i sin samling hela tiden,och duktiga konstnärer kommer hela tiden närmre verkligheten i sin målning av dockorna.
Så sant, man blir kräsnare av val utav dockorna.
Min dotter tycker att ögon gör dem mer levande.
Jag tror att det är bra att låta dem komma och gå man kanske sparar ngn favorit ett tag men gillar det Fia81gör . Det passar mig bra eftersom jag tycker om dem så länge jag har dem men sen kommer nya…. Har också sett att man blir kräsnare.
Bild till på min älskade Max, som nu fått hår och ögonfransar. För mig som sytt, pysslat och allt smått och gott föll det sig väldigt enkelt med rotningen. Dock skall jag självklart ha annat hår egentligen. Det som är nu är syntet från mina gamla förlängningar, så de som ni ser står rätt upp som ett trollhår haha :D
Men han får vara mitt troll, han är ju trots allt en docka jag ska behålla, han är bara min :)
Ser ju mycket bra ut!🙂
Jadå de är helt okej för att vara syntethår. När ekonomin tillåter kommer jag nog rota på min andra bebis. Men henne vill jag ha riktigt ordentligt gjort liksom
Smart sätt att använda det man har, han kommer att se bra ut.
#16 jadå han är min prins oavsett, och gillar mössor mest så han har mössa så tids nog lägger sig nog håret. Eller så byter jag ut de i framtiden, de är nämligen inte limmat
Nu äntligen blev min Lucy klar!
Hon fick sina efterlängtade ögon.
Så här nedan är då Lucy
Isis av Sebilla Bos 83 av 200
Väger 2250g ca och är ca 50cm lång
Jag var så rädd att de skulle bli dåligt, att jag inte skulle få henne lika söt som alla bilder. Men även om jag inte riktigt nådde dit så måste jag säga att jag har inte haft sånt band till någon annan reborn innan
Hon blev ju jätte söt! Bra jobbat :) hennes händer blev speciellt bra tycker jag.
Så söta små!
Hon blev väl bra! Förstod att du skulle kämpa lite men sen lyckas. Jag tror ju att det här med ögonen spelar roll, det är lättare att tycka om de med ögon för de ser oftast mer levande ut, det är bara min teori men den stämmer på mig.
Hehe ja kanske de, gjorde om händerna och fötterna på henne för att få henne mer bra. Kanske en dag jag gör om henne igen då de är mkt ja inte tycker är perfekt. Men just nu är hon helt underbar och hon kommer nog för alltid stanna.