Ibland händer katastrofer
Nej vad hemskt 😮 😮
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Nej vad tråkigt! Är livrädd för att det skall ske här med :S
Stackars dig, fy så mkt tråkigt, hoppas det inte var Det dyra.
Nejdå det var ett billigt kit, de första jag någonsin köpte. Men ändå, känns surt. Och tyvärr gick inget av de att rädda, de har insjukningar fortfarande trots att ajg försökte stödja upp medans de var varmt.
Vet inte riktigt hur jag ska göra hädan efter, om jag kommer kunna lita på termometern igen osv :/ Tur jag inte har något kit på g, de dyra kitet är klart, eller ja så pass att de duger iaf.
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Prova att koka vatten och sänk ner huvudet i någon minut.
Testa att göra som Silvana B skrev. Mitt förra kit var på väg att sjunka in, det blev en stor buckla i huvudet (vinylen blev aldrig skadad dock) Jag lät den svalna sen satte jag in den en stund i ugnen igen och få då försvann bucklan :)
Nej! verkligen tråkigt Hopas att tipsen du fått kanske hjälper :)
Skall göra detta när jag vågar röra kittet igen
😕så tråkigt hoppas tipsen hjälper dig och att det går att rädda👍
Körde med kokande vatten innan utan resultat, det ändrades inget dessvärre, så får nog kassera det tyvärr… Men hade blivit så nöjd med mottlingen…
Du har inte lust och dela en bild på hur hen ser ut utan tejp?
Min förstas hand smälte i ugnen :(
Jag är väldigt nyfiken på hur mottlingen blev eftersom det är ett steg som jag ALDRIG klarar av 😡
#11 Kan ta de i morgon när det är dagsljus.
Tyvärr försvann halva mottlingen när jag kokade delarna. Men de översta finns kvar. Dock är det väldigt synligt för tanken var att de skulle bli 2 lager hudton ovanför, men kom ju aldrig så långt, 3h mottling och allt förgäves :/
åh nej!!!
Men mottlingen var superfin som du sa!
å då är huvudet de som mottlingen blev sämst på haha. Men men sånt är livet, men tänk om de hade funkat på de andra dockorna -.-