Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 919 ggr
[sussi58]
1

Lilla Maja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett foto på Maja, hon är på lekhumör ;)

[erika50]
0

❤️hon ser så busig ut!🙂

Vaargen
1

Har du funderat på att samla flera bilder i en och samma tråd? har sett att du skapat flera trådar för att lägga in enstaka bilder :) många skapar bildtrådar åt sina reborns tillexempel såhär; http://reborns.ifokus.se/discussions/502244d4d3b4fd4c0f002c51-jacob?4f71959088f47212e800117c-4

fast man kan ju lägga in så många bilder man vill :) du gör som du vill bara tips

Carerik
0

Hon har ett så uttrycksfullt litet ansikte och världens sötaste lilla min, hon är skrämmande verklig. Kan nästan inte sluta titta.

[sussi58]
0

Ja Carerik visst är hon:)

Carerik
1

Tycker faktiskt det är super kul med enstaka bilder som poppar upp då och då, Trådarna kan bli ofantligt långa. Det är roligare att se nya bilder direkt tycker jag. Som sagt man får ju bestämma helt själv och välja alternativ som passar för stunden. Jag tror att alla vet hur trådarna fungerar .

Vaargen
0

#5 Folk som är nya på forum kanske inte vet hur trådarna funkar därför är det alltid bra att tipsa behöver ju inte vara ett tips till enbart TS , det kan vara kul med bilder som poppar upp i nya inlägg tycker jag med men man ju också vid sidan av ha en bildtråd med samlade bilder av sin reborn. Det är valfritt hur man gör, jag tipsade bara.

Vaargen
0

Är dockan silikon elr vinyl?

[sussi58]
0

Vaargen, jag är inte ny här, har varit med ett tag och vet att man kan lägga in fler bilder.

[sussi58]
0

Hon är silicone

Vaargen
0

#8 Jag vet att du inte är ny därför skrev jag "folk som är nya på forum kanske inte vet hur trådarna funkar därför är det alltid bra att tipsa behöver ju inte vara ett tips till enbart TS(trådskrivare)"

Hur känns hon att hålla? är hon mer mjuk?

[sussi58]
0

Hon känns mysig mjuk och go

[sussi58]
0

Hon är mer verklig :)

[GråHäxa]
1

Vilken sötnos :)

loolan
1

Världens gulligaste min. Hon ser helt nöjd och glad ut :)

[erika50]
1

Vi tycker också det är roligt med enbart bild👍

Trådarna blir ju ofta i det oändliga, och det bästa med sidorna, du gör som du vill!🙂

Vi håller med silikon är så fantastiskt realistiska Maja är så fin!

Vaargen
0

#15 Det är upp till henne själv om hon vill göra det det var ett tips, jag tycker det kan bli tjatigt om det kommer upp jättemånga trådar med 1 bild det är min personliga åsikt då är det bättre med en samlad tråd annars så håller jag med om att det är kul med en ny tråd med färre bilder så det inte blir så långa trådar.

Men nu ska jag inte längre babbla om detta i Majas tråd. Utan denna ska ju handla om lilla Maja ;)

[sussi58]
1

Alltså; jag väljer själv om jag vill lägga en bild eller tio bilder, det är ju valfritt. Du får gärna ha en åsikt men lägg den inte i min tråd. Den kan du lägga rent  allmänt någon annanstans. Och som sagt var och en bestämmer själv.

[sussi58]
0

Det var mitt svar till Vaargen

Carerik
1

Håller med Sussi58, det är bra med info men inte i någons " docktråd" där ska kommentarerna handla o m objektet/ bebisen och man vill inte bli informerad utan få feedback på det man lagt ut. Nu skapades en lång tråd där huvudpersonen kanske inte fick de n plats den förtjänade. Missförstå mig rätt info är jätte bra men ska ha en egen tråd med eget utrymme så det är lätt att läsa och förstå.

[sussi58]
1

Ja Carerik håller med dig helt :)

Vaargen
0

#17 jag har ju redan sagt att det är ditt val därför var det ett tips inget du måste göra och det var inte enbart ett tips till dig utan allmänt, alla gör som dem vill. Och ja det blev en längre diskussion i din tråd om det nu och det var inte meningen så jag tycker alla kan sluta diskutera om detta nu precis som jag sa innan så tråden handlar om Maja.

[sussi58]
0

Men var då snäll och lägg inte sådana diskussioner i andras trådar. Du får göra en egen tråd med dina tips.

Vaargen
0

#22 Ja men nu har jag slutat ge tips & diskuterar inte längre om det i din tråd. klart behöver jag inte göra något som du ej uppskattar. Men du fortsätter svara mig så jag svarar tillbaks. Men ska sluta skriva i denna tråd nu, lycka till med Maja.

Fia81
1

Maja är söt som sockervadd :) Så fina kläder också :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[sussi58]
0

Tack!