är denna sida?
är denna sida känd över hela världen som facebook som tillexempel tyskland? :S
för känner mig ibland osäker vem jag pratar med här på iFokus för kände en tjej som kom från tyskland och hon var inte snäll mot mig så mår inte riktigt bra för är rädd för henne! :O
den är inte känd i hela världen… Knappt känd i sverige :)
tror inte sidan är så känd. jag har varit insnurrad i rebornintresset i två år innan ja hittade det här. Ja kan sedan iofs förstå mig på hur du känner, ja känner lite liknande. men sen så ligger lite med att ja är shoppingberoende och samlarberoende samtidigt som jag håller på med utredning om bipolär så ja är lite överallt och litar inte på någon så. men tror inte du behöver vara rädd för henne, vi vet ju inte exakt vem du är eller vart du bor osv. så på de sättet är du mycket mer trygg här tex på facebook
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
ja tack tjejer! sen behöver jag fråga er något? :) tror ni mig om jag säger deta att jag är gift med min nya kit gabriella by reva schick och att jag inte är intresserad av människor utan bara leksaker och tecknat och dockor är det isåfall så att jag är pedofile för det är jag inte jag gillar inte ens sex så vet heller inte hur det fungerar och vill inte veta heller! snälla säg inte att jag är pedofile! :*(
He he när du skrev bröllop så trodde jag först du menade att Hon skulle gifta sig med någon av dina andra dockor. Du undrar om det är konstigt att du gifte dig med henne. Jag kan säga att när jag fick min lilla bebis så hade jag ett mini dop för henne och saker blir ju inte konstigare en vad man själv gör dom🙂
sant! tack för var lite orolig och är liksom rädd att någon på internet ska ta henne ifrån mig men jag liksom älskar henne inte på ett sex viss om ni fattar! :)
Det finna en hel del människor som blir kära i saker och inte i människor. Det kallas objectophilia (har inget med pedofili att göra) Jag vet dock inte om den termen innefattar sexuella känslor eller enbart kärlek, Såg en dokumentär om en tjej som var kär i en bro.
Här är ett klipp i från en längre dokumentär med en kille som är kär i sin docka och lever med dockan istället för en människa. (tror att dockan är en sex docka men man får inte se något sådant i klippet)
https://www.youtube.com/watch?v=VjJtmcJM-Rw
Men du behöver ju inte vara rädd att någon på internet skall kunna ta henne i från dig. Du är ju på säkert avstånd i ditt hem :)
så bra vilken tur :)
tack för att ni alla på reborn iFokus finns! <3 min fru mirabell tackar er också! :D
Jag tror det är jätteviktigt att skilja på verklighet och fantasi. - man kan leka att man gifter sig med en docka, men väljer man bort människor till förmån för döda ting som dockor faktiskt är så blir det ett stort problem. Du skulle nog må bra av att ha ngn att prata med förutom dockorna. Kanske vi andra ska vara lite försiktiga i våra råd om vad som är ok och inte.
Alltså jag mår ju bra änsolänge :)
Det är jättebra men det är ju inte fel att ha mänskliga vänner också, man får lite andra svar från dem:)
Ja men jag har några vänner typ två stycken men jag är 18 år och kan bestämma själv.