Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 830 ggr
zakkris
1

Ögon och Body sökes

Jag söker akut efter en body till 20" docka och 22mm ögon mörkblå. Någon som har liggandes och kan tänkas sälja till mig???

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

[Rebornmommy]
0

söker också ögon! :( men ingen vill ju skriva! :/

zakkris
0

Verkligen ingen som har ögon att sälja till mig? Vill inte betala 400kr i frakt… Ingen heller som har fin peruk eller som billigt kan rota fint hår?

cornelianova
0

Jag rotar!
Mer än gärna! Beroende på storlek av huvud så ändras priserna (samt mohair/human o.s.v) men jag rotar swirls och microroot. Måste köpa nya nålar dock….

zakkris
0

Vi kan ju höras av angående rotningen, får hem kitet på måndag, å ska vara superduper noga med att hon ska bli söt, då ja lagt 1000kr på kitet, eftersom de är en limeted edition, hade ja haft råd hade någon riktigt bra fått måla henne med men ska se till att hon blir fin ändå :)

cornelianova
0

det fixar du!

zakkris
0

Hoppas det, men har inte så bra självförtroende har inte gått som jag planerat med den sista, men lärde mig iofs mkt på de

cornelianova
0

practice makes perfect! Kom ihåg det här att när jag började hade jag ingen tro på mig själv och därför blev inte dem första dockorna särskilt bra. Den absolut första var JÄTTEFUL men efter ett antal dockor så har jag lärt mig och nu re-rebornar jag henne!