Alla reborns jag gjort
Tänkte samla alla mina "verk" i en och samma tråd så jag kan hålla lite koll på alla som jag har gjort och kommer göra! Så i den här tråden kommer jag fortsätta att lägga ut bilder på alla reborns jag gör :)
Vi börjar med Noelle (Nu Molly)
Hon är kitet Honey av Donna Rubert
Aaaa…. Min lilla molly och Nellie,
Alla är jättefina. Bra jobbat.
sååå söta
#4 Längtar du som en galning nu eller? xD
#5 & #6 Tack så mycket! 🙂
ÄLSKAR COZY! 😍
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
#7 håller på att dör av längtan ;)
#8 Åh tack så mycket! ❤️
#9 Haha, förstår det 😃
(:
Superfina!! Jag verkligen ÄLSKADE josie/Micaela!
Ser verkligen fram emot att reborna på heltid :) och mest längtar jag efter att få göra customs! Det är så kul att skapa dessa dockor!
Tack så mycket! Du är inte sugen på att köpa henne? Funderar nämligen på att sälja henne.. :)
Håller verkligen med dig! Det är så himla roligt och lugnande på något sätt!
Har du kvar henne? hur mycket skulle hon kosta?
Haha jag trodde du hade gjort henne som en custom, för folk brukar vara väldigt noggranna då.. euhmm svårt att förklara haha vänta försöker igen..
Om man rebornar till sig själv så gör det inget om hälen blir lite för röd o.s.v, men en custom måste vara perfekt, och du är så himla duktig som lyckas reborna så bra! Samma här som med Tibby kittet (annapznursery o jag diskuterade) jag gillar vanligtvis inte kittet men detta är fantastiskt!!!
Hoppas du fattar :P
Haha, förstår hur du menar xD
Hon skulle kosta 1000 kr plus frakt :)
OMG!! wAAAAHH hur länge kan du hålla henne? jag har typ 500 :S
Kan hålla henne till dig tills du har pengarna :)
yaaaaay!
Guuud så kär Collin är! ❤️ Hur lång är han? Spännande att se när han är klar.
Collin är så sjukt söt!!
#19 Tack! Han är ungefär 52 cm :)
Emelie, du får säga till när du har nästa kit till salu, jag och en kompis ska nämligen köpa en syster/bror till Molly och Nellie,,, ser helst att det kittet är rebornad av dig! (:
Det ska jag verkligen göra! Vad glad jag blir att ni tycker om mina reborns! :) Är det någon speciell storlek, öppna/stängda ögon eller något annat som är särskilt intressant? :)
#23 just nu har jag ju molly med öppna ögon och snart Nellie me stängda.. Men jag skulle vilja ha en reborn (rebornad av dig) i Mollys storlek som väger mellan 1,5-3kg kanske? Och gärna med blundande ögon (: hoppas jag inte drömmer iväg mig allt för mycket :D Jag och Hanna (som kompisen heter) samlar på för fullt. Men vi kanske är färdig samlade i mars…?? (:
#24 Okej, ni skulle kunna gå in på http://www.bountifulbaby.com/seaside/index/gallery?_s=EjnUzLuyoMNGeiIH&_k=ThljlgtL och sen skrolla ner till där det står 20" (för det är dom kiten som är i samma storlek som Molly) och se ifall ni hittar något kit som ni gillar extra mycket så kan jag kanske reborna den till er :)
#25 vad snällt!! Hade verkligen uppskattats av mig och Hanna! (: pma om pris mm
gud så söta 😍
#27 Tack! ^__^
Har tänkt uppdatera den här tråden hur länge som helst, men det har aldrig blivit av! Men nu har jag äntligen fixat bilder på alla nya som jag målat ^__^
(vissa av bilderna har ganska dålig kvalitet, för jag glömde ta kort på dom med systemkameran innan jag skickade iväg dom. Bara så ni vet)
Först ut Arianna av Reva Schick
Du är helt fantastiskt duktig! Man kan verkligen se hur du har utvecklats docka för docka. Jätte roligt att se på alla dina finna bebisar som du har gjort🙂
Åh tack så mycket! Va glad jag blir ^_^
Du är verkligen jätteduktig! Vad roligt med en sån här tråd där man kan se dina framsteg 👍
hihi! Cameron är den finaste tycker jag ;) ;) ;)
Micaela är såå fin,, jag älskar Tasha Edenholms kit ,de är så speciella. Det måste vara roligt att reborna ett sånt kit. De andra är också fina och håller med om att man ser hur du utvecklas, bra gjort!
Tack allihopa! 🌺
#40 Haha förstår det ^^
älskar alla! :)