Dum fråga
Hur får ni läppar och naglar glänsande?
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Ingen fråga är väl för dum, m,an måste fråga för att lära ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Naglar: shiny invisible coat
Läppar: läppglans? 👋
#2 tror du inte kollat vad detta är för sida, de är inte människor de handlar om :P det är dockor :D
Är det inte någon typ genomskinlig färg? :)
#4 Ingen aning, har inte vart intresserad av de förens nu med det kitet jag köpte nyss. Henne vill jag göra extra fin
hehe whoops 😂
air dry gloss!
har hört att man kan använda acrylic gloss också… det finns på clas ohlsson, panduro o.s.v
Air dry gloss varnish är glans lack för läppar och naglar. Fast det genesis lack behöver det inte bakas. Köps i reborn affärer.
Jag använder tre olika bla 3-D Effekt -Lack Air, Dry Gloss Varnian (customGenesis) eller Glanzing Gel.
Lite olika beroende på vinyl och kit. Jag beställer oftast från Puppen Traumaland Tyskland eller Marnia Blue här i Sverige eller Tinkebelly i England.
Inga frågor är dumma🙂
Glömde säga att man behöver inte baka i ugn när man använder dem.
glazing gel har ja fått med när jag köpte mina färger, men fattar inte hur man använder den, kan du förklara?
Glazing gel tycker jag är sämst av de jag använder, duttar lite med små svampar
eller liten tun pensel på läppar,naglar,ögon. Jag blandar med lite medium.
Jag tycker personligen 3-D-Effekt-Lack ger bästa resultat,jag har köpt via Puppen Traumaland,passar de flesta kit. Ska torka ett partimmar när man målat dit de på ex läppar naglar eller som tårar. Det har gett mina reborn ett fint resultat och jag blivit nöjd.
jag gillar när det inte glänser för mycket riktiga bebisar har ju inte direkt läppgloss :D