Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 712 ggr
Vaargen
1

tips för att slippa bli besviken!

Jag har hört många historier om människor som blivit besvikna när dem köpt reborns det kan man dock förebygga här är mina tips till er innan ni köper en reborn!

Be om många bilder på din reborn!! Närbilder är viktiga gärna i olika ställningar, olika ljus. bra bilder på fötter och händer ben kan du också vilja se om säljaren inte kan visa så många bilder så kanske det inte är värt att betala så mycket?

kolla upp att säljaren är seriös så gott som möjligt.

Har ni andra på detta forum fler tips så dela med er så fler slipper bli lurade/besvikna, och har du blivit lurad/besviken? berätta gärna din historia.

cornelianova
0

Ta bilder utan mössa! Ta bilder på huvudet i ALLA vinklar. Bägge sidorna, baksidan, framsidan och uppe på. Om det är en peruk, fråga vilket lim som användes (Råkade ut för en peruk limmad med skollim så den trillade av när jag tvättade hans hår). Be dem att ta bilder med blixt för att se hur "blank" rebornen är. Massvis med närbilder! En bild utan kläder för att se kroppen…

Carerik
0

De flesta erfarna artisterna har egen hemsida och brukar ha många bilder . Flera av dom fotar också olika tider på dagen så jag tycker att en hel del beskriver sina dockor korrekt. Det finns ju en enorm konkurans så det gäller för säljarna att beskriva sina varor på rätt sätt annars försämras deras omdömen tex på Ebay. och då får de svårare att sälja