Kanske världens löjligaste fråga?
Men magneterna i vissa reborns är väl ofarliga för människor så vida man inte har pacemaker va?? Jag låter säkert larvig, men är fruktansvärt nojjig med strålning och liknande, haha! ;)
Att elektronik är känslig vet jag. Men inbillade mig att dom strålar på samma sätt som mobiler eller liknande. Fånigt jag vet,fast risken är väl då större att man "skadas" av just mobiler eller datorer. ;)
#2 Strålningen från mobil/dator är inte ens vetenskapligt bevisat att det är farligt eftersom det är så otroligt lite strålning som kommer, man har misstänkt något om man sitter med mobilen i flera timmar per dag men inte ens det har blivit bevisat något utav ännu. Magneter strålar inte ens väl? jag har aldrig hört talas om det. Jag antar att du sitter vid en dator/mobil nu ;)? som sagt det är verkligen ingen fara att hålla på med sina reborns pga magneterna så länge man inte har en pacemaker eller liknande.
Magneter är totalt ofarliga för oss, hela världen är en gigantisk magnet som påverkar många saker på vår jord . Magneter är däremot "farliga"för kredit/betalkort, de kan påverkas så att de ej fungerar när du ska betala. Inga frågor är dumma - frågar man inte får man inget veta. Så fråga på……..