Säljer kläder och några saker
Blöjor begangnade kostar 10 kr och sele kostar 90 kr och nappar och flaskor kostar 10 kr och 8 kr :)
Vad är de för storlekar på kläderna?
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Kan kolla det är 70 men finns mindre kläder som jag har :)
Okej letar nämligen 44-50 :)
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
kan kolla flera gånger men då får du vänta lite
Snälla köp något och ge mig tips vad jag kan sälja :) jag har en påse med underkläder och strumpor till reborns och jag säljer mina cosplay costumes för bara 100 kr passa på ;) allt går att diskutera via sms eller på telefon så om det är något ni undrar så kommer det att kanske gå ;)
bara seriösa köpare tack
Menade inte mina cosplay costumes men menade det som redan är uppe på sidan kan ni köpa bara fråga mig så kan ni köpa :)
Du kanske inte borde ge ut ditt nummer helt öppet här eftersom vem som helst kan smsa/ringa du kanske borde ge ditt nummer privat om någon är intresserad? bara ett tips..
Oj tänkte inte på det :( förlåt mig
Tog bort det nu
Allt är sålt nu tack allihopa :)
du behöver inte säga förlåt :) tänkte bara för att du ska vara säker på att inte vem som helst får ditt nummer.
Ja förstår dig hur du menar och allt men ärligt inget vart köpt önska bara någon kunde köpa någon ärlig person :/
inkl. nappen med ugglor?
Jupp den kan du få för en 10 kr ifall du villha den :)
Allt är kvar så det är bara att köpa :)
Den peruken hade varit fin på din Angelica! men den kanske är fel storlek?
Tänkte ha den på henne men kan vara fel storlek ja :)
Såfall så syr jag in peruken ;)
Ja det kan nog gå och trixa lite med peruken och dra in den så den blir mindre :)
Finns ju en Angelica på sidan med liknande frisyr http://www.puppen-traumland.de/LDC-Doll-Kits/By-Doll-Artists/Reva-Schick/Angelica-Doll-Kit.html
Peruken blir inte såld så det är nog lugnt men vet du något jag kan sälja? :)
Nej jag vet tyvärr inte vad du kan sälja. Men hoppas att du får sålt något utav de du lagt upp :)
Ja hoppas :)
napp med ugglor?
rosa napp stickad?
liten blå napp?
liten vit napp?
Har dem magnet?
Napp med ugglor har inte magnet men går att stoppa in i munnar som är öppna och kostar 4 kr och rosa napp stickad har magnet och kostar 5 kr och liten blå napp kostar 2 kr och liten vit napp har inte magnet men kan köpas magneter på någon affär om det behövs! :) kostar 3 kr liten vit napp :)
14:- alltså? och frakten brukar ligga på 7:-
Eller vill du ha det billigare? Så får du självklart det :)
25:- säger vi :)
Ska prata med mamma först bara
Okej gör det du :)
Har du pratat med din mamma?