Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1138 ggr
Cappucino
1

Skaffa reborn;)

Jag tänker nog skaffa en reborn nu :)

Men jag tänkte bara fråga er, har ni sovande reborns? jag funderade på att köpa en som "sover" men då kanske man tröttnar och vill se dens ögon till slut? hur har det varit för er?

emeliie-96
0

Jag tröttnar inte på de som sover,  jag känner att jag får ett lugn av dom faktiskt, dom ser liksom så fridfulla ut :)

Cappucino
0

Okej :) dem ser mest verkliga ut har jag märkt.. dem med slutna ögon så söta^^

cornelianova
0

Har båda två och jag känner ingen skillnad direkt :)

[Rebornmommy]
0

Jag har sovande baby men han är inte till salu! :)

[Rebornmommy]
0

Har både öppna och stängda men känner frid och lugn med båda :)

Carerik
0

jag tror inte det spelar ngn roll vad man väljer bara man känner att: Just den här vill jag ha! Bestäm vad den får kosta , välj med omsorg och titta på de små detaljerna så brukar det bli bra.

[erika50]
0

Hos oss finns både vakna och sovande lika söta, men den första reborn som kom hem till oss sov.

Det viktigaste är att man hittar rätt, välj med omsorg och hur mycket pengar man vill lägga ut,ta tid på sig att betämma vilket kit/docka man fastnar för, lycka till i ditt letande.

[GråHäxa]
0

Jag tycker bäst om de med öppna ögon men de sovande är söta också. Jag tycker ögonen ger dem en mer personlig look :)

[Blue_Lugia]
0

Fler som tycker atr dessa dockor ger en sorts trygghet på nåt vis. Om jag känner mig orolig och får hålla en i famnen känns det genast mycket bättre.

[GråHäxa]
0

#9 Det håller jag med om. Nu har jag bara en liten prematur men det hjälper absolut. När jag känner mig ledsen så byter jag kläder på henne och då känns det lite bättre :)

cornelianova
0

Jag gör customs :)
Sovande börjar på 850:-

zakkris
0

Jag har bara sovande reborns, mest för att för mig känns de mer riktigt :)

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Fia81
0

Jag har vakna, sovande, stora och små :) Alla är realistiska på sitt sätt :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"