Angelica reva schick
Söker dygnet runt på kit som är av angelica by reva schick. Men kommer inte fram till någon som har kit,och jag ringer hela tiden men fick tips om reborn puppen traumland men vet inte priserna på angelica kit det var 799 euro men förstår inte riktigt hur mycket det är….suck! :(
799 euro motsvarar ungefär 7990 kr, jag brukar alltid räkna 1 euro som 10 svenska kr, bli lättare då för då behöver man bara lägga dit en 0 efter summan
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Är det dyrt? Jag har sjukdomar som gör att jag är usel på matte :/
vet inte vad ett sånt kit är värt, själv tycker jag det är mycket pengar då man kan köpa en riktigt bra dator för det priset, eller tom en renrasig hund, eller en tvättmaskin.
På puppen-traumland kostar det INTE 799EUR
Kolla igen!
Ok hon angelica kostade 799,00 euro bättre? :)
Jupp :D
Den Angelica du tittat på för 799 euro, det är priset för den Färdiga dockan, det är som sagt inget kit. Att köpa ett kit för så mycket pengar är vansinnigt, Tror inte det finns så dyra kit över huvud taget.
Förlåt mig jag förstår mig inte på pengar :(
Det är jättebra att du frågar andra om pengar och sånt. Vill ju inte att du ska känna dig lurad och köpa något som du inte vill ha. Så jätte bra att du vågar fråga :)
ahh! fattar nu :)
Tack hörni så vad går kitet på :)
Ingen aning, sökte inte efter något när jag hittat Angelikan, Du får kolla och läsa noga så du hittar det du vill ha.
Kitet går väl på 146.63 kr eller?
Har ingen aning själv faktiskt :(