Överdos
Hej som ni märkt så har jag på varit lite efter men nu är jag tillbaks men för en dag sen så någonstans med kl halv 4 så tog jag mina Medeciner för min röst emelie sa åt mig att göra det för det var "coolt" och kände mig konstig efter jag tog alla tabletter som jag hade och jag var på boendet då men sen igår så berätta jag deta för alla jag vuxna och mina vänner och dom ringde akuten och jag fick åka till akuten och dom tog blodtryck och ecoge på mig och sen frågade doktorn om jag hade pacemaker men då sa jag att nej för då skulle inte jag kunna ha reborndockor och sen fick jag åka hem till boendet och nu idag är jag påväg till mina babysar hemma och det känns hopplöst för det var inte coolt alls jag mår illa ont i magen yrslig och hjärtat slår snabbt och känner mig helt o hållet inte med i dag men jag biter ihop och kämpar även fast det är svårt och ingenfara för emelie hon ska jag försöka träna bort och mina reborns har hjälpt mig och det var dom som räddade mig mina söta små skyddsänglar. :')
Var rädd om dig!!!
Aa tack hörni ja jag måste ta hand om mig :)
Hoppas allt ordnar sig för dig och du får bra hjälp och att du snart känner dig bättre.
Tack :)
Jag är glad att det slutade bra för dig. Har själv haft en psykos så jag fick en liten inblick i hur det är. Sköt om dig!
Det låter precis som min Sienna….
Hon håller fortfarande på och säger en massa skit men med hjälp av KBT har jag lärt mig att inte alltid lyssna på henne.
Jag var väldigt sjuk för ett år sen. Dem trodde jag hade svår schizofreni.
Oj stackars er sköt om er och jag ska sköta om mig vänner
#9 precis!
Magneterna måste vara starka nog att gå igenom vinylen och sitta hårt fast på munnen.
Men man behöver inte ha magneter i en Reborn :) Så visst kan en person med pacemaker ha en Reborn också :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Visa av mina har magnet och visa har inte men aa som ni andra säger :)