Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1499 ggr
[MikaelaR]
0

Tröttnar ni ibland?

Ni som har en rebornhobby tröttnar ni ibland?jag själv äger ingen reborn eller så har någon gång funderat på att skaffa en reborn men sen är dem så dyra och jag lägger hellre ner pengarna på mina djur då det finns alldeles för stor risk att dem mer eller mindre skulle bli liggandes till sist, vad ska man göra med dem hela tiden förutom att beundra deras utseende lixom?

fiore
0

Undrar jag med!

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

[Rebornmommy]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tröttnar inte på mina babysar eftersom jag kan inte ha barn eller jo jag kan men vill bara inte och dessutom så är deta inte bara mina barn utan mitt liv och större än mitt liv, kanske svårt att förstå men jag brinner för reborns alltså jag är väldigt insatt i reborns och ja, reborns betyder allt för mig finns inget annat som är viktigare för mig och jag klär på dom och sätter dom i olika positioner och ger dom och köper leksaker och kläder, allt möjligt gör jag med mina reborns för mig är dom riktiga men kanske för er är dom dockor :)

zakkris
0

Visst kan man tröttna, jag är ny inom denna hobby då ja inte haft råd förns nu. Det var inte lika kul som jag trodde, men sen så min första bebis var oxå otroligt liten så känns inte verklig, blir annorluda med den ja väntar nu, då hon är lika stor som jag var när ja föddes. Men jag ska även göra egna och då blir det en annan sak lite. Men jag ser dem som fina och dyra samlarobjekt, men som man kan njuta av att hålla och byta om på, har aldrig innan samlat på nått som ger en sån lugnande känsla som detta.

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Kakan87
1

Alla är vi olika. Om du inte är intresserad av en reborn så lägg pengarna på vad som intresserar dig. Man kan väl tröttna på vilken hobby som helst.

[erika50]
0

Säger som #4 lägg inte pengar på reborn  om du inte är intresserad, min dotter har inte tröttnat på dem, ibland pysslar hon mer andra dagar inget alls, men de ger henne en inre ro, vi andra tycker de är ögon godis där de sitter🙂

som med andra hobbys så går det upp och ned, man håller inte på jämt med den.

cornelianova
0

Jag har och har haft rätt många reborns och självklart har jag ibland undrat om jag ska fortsätta.

Jag köpte min första 2011 och sen två till tätt efter det.

Hela 2012 var bara jobb på Operan så då hade jag inte tid (hade väääääldigt långa dagar) och när lönen kom så köpte jag en iPhone.

Hela 2013 gick åt på sjukhus och i terapi med mediciner. 

I slutet av 2013 köpte jag en liten flicka av Hannah Anastasia och sen exploderade det!

Nu har jag (kanske) för många!
Men jag har inte mage att göra mig av med någon av dem. Och sen går det i perioder. När jag fick hem min första full body vinyl så var det bara honom och sen fick jag hans tvilling och då var det bara henne. Sen fick jag mitt dröm-kit och då var det ju självklart bara henne. Nu har jag en liten mörk pojke som är min favorit just nu. Jag har rebornat honom själv och (känns konstigt men ja) jag har sovit med honom i säkert tre veckor nu (vilket är extremt ovanligt för jag vill ha min säng för mig själv). 

Men för mig går det i perioder, fast nu när jag har börjat reborna själv så är det ännu roligare :)

Och självklart känns det bra att veta att värdet på mina dockor håller sig och/eller ökar :)

Sen har man ju gjort misstag ;)