Någon till salu?
Hejsan.
Är en tjej på 22 år som inte kan få barn för tillfället. Jag har en så otroligt stark barnlängtan att jag inte mår bra just nu. Därför letar jag sedan en tid tillbaka efter en sovande reborn som är precis som en nyfödd i vikt och utseende. Dock finns det ett stoooort problem. Ekonomin, är arbetslös och kan få ihop möjligtvis 1000 kr. Så hoppas någon här ute kan finna någon bebis till mig för det priset allternativt avbetalning.
Hälsningar
Anna
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Tack men för ickerealistiska för min del.
Jag har två från bradford för 900 styck på blocket, en sover och en är vaken.
Gör customs för 1000:-
Du väljer allt. Hår, vikt, kön, namn osv
Har en massa kit att välja mellan
det finns ett helt inlägg med bilder och priser.
"Sänker priset något på customs"
#5 är dock lite osäker på att göra en cutom, mest för att jag är otroligt kräsen men samtidigt lite osäker på allt möjligt. Så det är dessvärre enklare och se färdiga dockor och välja vilken som faller mig i smak, om du förstår hur jag menar
ahh ja jag förstår! Jag har bara öppna ögon dock :/
Hej,
Nu har jag läst detta inlägg… Om du kan lägga endast 1000 kr så kan du inte förvänta dig den mest realistiska reborn dockan… Jag skulle välja avbetalning för att få det du letar efter 😃
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Har hittat min lilla flicka, mycket vacker tjej för under 1000kr. En preemie, väntar på lönen så jag kan få hem henne i detta nu. Så letar inte längre, ska göra nästa själv hade jag tänkt, för att se om det kan bli en hobby.
Vilken blev det? :) Vart köpte du henne?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Så bra 🙂
Rosebud av Cindy Musgrove, såldes på denna sidan :)
Jag såg det, och de är alla från kända reborn artister. Så nästa docka blir där ifrån, köpes ikväll eller i morn, ska bara besluta mig om en haha.
Oj! Måste varna dig att dem är riktigt riktigt… icke realistiska…
Bilderna är frukansvärt photoshoppade… Dem är riktigt dockiga och går i sönder direkt… Håret är också fruktansvärt….
Måste bara säga det….
ja jag håller helt med Cornelia! Dom är inte alls Lika fina som på bilderna😐
Jag håller också med Cornelia!
Jag hoppas du inte hunnit köpa någon. Ber om ursäkt att jag berättade om sidan innan jag köpt och sett hur dockorna va!
Ojdå okej ja nej då ska jag inte köpa därifrån, tack allesammans :)