Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 929 ggr
Fia81
2

Beställt en Custom Realborn!

Hej,

Nu har jag beställt en Realborn 🙂 mycket spännande!!! Jag valde Realborn sleeping Asher. Artisten blir Crystal Nguyen på My secret Parisian Rosegarden Nursery i USA. (samma artist som gjort min toddler Molly) Tanken är att det ska bli en lillebror till Molly 😃 Jag är mycket förväntansfull på denna nya mycket detaljerade 3D baby från  Bountiful Baby! Här är en bild på en av prototyperna av Asher asleep! Min lilla Asher är klar att åka hem i början av december ❤️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

rebornmom
0

Grattis! Han blir säkert jättefin! 

Har själv en realborn, fast från kitet Presley Asleep :)

Tycker det är så häftigt hur dom kan få till ett kit så otroligt exakt. 😃

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

loolan
0

vad spännande grattis 🙂

[erika50]
0

Grattis, så spännande, vad jag förstår är det en kopia av en riktig baby som är gjord av konstnären och sedan rebornad i 3D, det finns en hel del nytt inom reborn, ska bli spännande att följa utvecklingen.

Fia81
0

Tack för fina inlägg ❤️ Ja visst är det spännande att följa denna utveckling 😃

Fia81
0

Hej, Artisten som ska göra min Realborn har fått hem kitet! Men hon mailade mig och berättade att kvalitén är dålig och tunn, skulpturen är inte heller så detaljerad som dom marknadsför… Hon föreslår att vi tar ett annat bättre kit! Har ni några tankar kring detta?

[erika50]
0

Tankar kring detta, ja jag har beställt kit som jag sedan fått hem som varit i dåliga skick, jobbiga att jobba med  ofta har jag fått reda på att det varit en andra upplaga av kittet, när jag köpt kit från första upplagan av konstnären har det varit jätte roligt och lätt att arbeta med kittet och när det är i början av tillverkningen.

Det skiljer också i vinyl. Jag tycker att du ska göra som Artisten säger, leta ett bättre kit.

cornelianova
0

usch då… det var ju inte särskilt trevligt. jag säger byta kit! möjligtvis kanske det finns ett kit i bättre kvalitet! säg till artisten att maila stället hon fick kittet från… inte rättvist.

Fia81
0

Tack för era tankar 🙂 Crystal skickar tillbaka kittet till Bountiful Baby… och vi väljer istället att göra en helt annan baby, funderar på ett Elisa Marx kit…