Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 787 ggr
RebeccaDaisy
0

(S) Två småtjejer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Ändrar om lite i min egen samling och har därför två tjejer som letar nya hem. Dem finns nu på Tradera men priset kan diskuteras om dem säljs här. Josie av Tasha Edenholm söker ett nytt hem. Josie är en mjuk och söt liten tjej med en rund och go mage. Känns som en riktig bebis! Hennes hår är blont och fäst genom rotning, även rotade ögonfransar, hennes mun går att öppna och hon kan därför använda en hel napp. Josie reser till sitt nya hem färdig för vintern med overall, mössa och vantar. Med henne följer också lite kläder, blöjor, filt och napp. Kit: Josie av Tasha Edenholm Längd: 48 cm Vikt: 2-3 kg, mer exakt vikt kan fås.

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

RebeccaDaisy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Nellie Alessa Snow söker ett nytt hem. Nellie är en söt tjej med stor personlighet. Känns som en riktig bebis! Hennes hår är mörkbrunt och fäst genom rotning, även rotade ögonfransar. Nellie reser till sitt nya hem färdig för vintern med overall, mössa och vantar. Med henne följer också lite kläder, blöjor, filt, napp och hennes papper. Kit: Sweet Pea Asleep av Laura Lee Eagles Längd: 58 cm Vikt: 2 kg Född: 26 januari 2012

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.