Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1214 ggr
HugoochVillesmatte
3

Hoppas att jag vinner honom

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hejsan allihopa vill bara säga att jag längtar efter min Lilla Annorlunda Reborn Pojke han är en Zombie bebis som jag tycker är helt underbar ❤️ vet att det är inte många som gillar Zombie bebisar men jag älskar honom för precis den han är ❤️

Fight another day and die tomorrow 

[groda123]
1

Amazing jag älskar zombies :)

HugoochVillesmatte
1

Visst är han underbar ❤️

[groda123]
0

Ja verkligen :)

Crucio
0

Fin! Tyckte han passade bäst i bodyn med skelettet på snarare än de gulligulliga babykläderna. x) De vanliga babykläderna skar sig som mot hans utseende medan det svarta plagget gjorde honom ännu gulligare.

Är själv sugen på en vampyrbebis.

Sajtvärd på Skrivlust

HugoochVillesmatte
0

ja verkligen, han är sötare i svart, nä men ska kolla nu när jag ska handla om jag hittar något halloween stil på kläder och napp samt göra en flaska med blod i så det ser mera realistiskt ut… hans namn ska vara Walker ❤️

Silvana B
3

Med stor risk för att bli nedskriven måste jag bara få uttrycka min absoluta avsky för den här konsten. Bebisar är gulliga. När man då har chansen att få välja kan jag inte förstå att man väljer något som ser dött ut????? Alla är ju olika, men fy så hemskt.

Lena650
0

Jag ryser, men visst alla kan inte tycka lika o väl är väl det.

[erika50]
0

Huva 😕 ingenting för mig, min dotter tyckte den såg läskig ut, tur det finns

olika sätt att uttrycka sig på i det konstnärliga men jag tycker (vi) tycker att bebisar ska vara gulliga, men detta är ju konst också, men inget jag själv skulle vilja reborna.

cornelianova
0

Jag har inget emot att göra dem (även fast jag aldrig har gjort det) och jag har inget emot folk som har dem, men personligen så är det inget för mig. Jag är en realism-tönt och i min värld så existerar inte zombies, vampyrer och féer… Håller mig till riktiga bebisar istället :P