Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 1566 ggr
Fia81
1

Nu har jag bestämt mig :)

Jag ska hitta nya hem till alla tre tjejerna Klara, Molly och Maja! Jag har istället beställt två reborn customs av samma artister som gjort Molly och Maja! Här är dom 😃 Ha en mysig helg allihopa ☀️

En toddler av Artisten Crystal Nguyen (My Secret Parisian Rosegarden) Jag valde "Kathy" 28 inches av Regina Swialkowski och här är en bild på en "Kathy" som Crystal rebornat, min "Kathy" kommer se ungefär likadan ut. Hon är klar att åka hem om ca 3 veckor….

En toddler av Artisten Katie Messou (Over The Hills and Far Away Nursery) Jag valde "Lilly" 28 inches av Regina Swialkowski och här är en bild på en "Lilly" som Katie rebornat, min "Lilly" kommer se ungefär likadan ut. Hon är klar att åka hem om ca 8 veckor….

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

HugoochVillesmatte
0

Gud vad dem är fina så ska du sälja Maja och klara och molly? ❤️

Fight another day and die tomorrow 

Fia81
0

Tack Hugooch Villesmatte. Ja alla tre tjejer ska säljas. Jag har bara plats med två toddlers hemma hos mig. Jag älskade Majas målning men var inte helt nöjd med själva skulpturen… Klara hade jag redan bestämt mig för att sälja när jag valde första gången… och Molly min lilla skatt är extra svår att sälja men jag är så sugen på att ha dessa två reborn kit av Regina Swialkowski tillsammans….  Klara och Maja ligger redan ute på Ebay Glad Molly ska jag få ut nu i helgen.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[groda123]
0

Fia kan jag köpa Maja?

Crucio
0

Länkar till Ebay-annonserna Fia?

Sajtvärd på Skrivlust

Fia81
0
Fia81
0