Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1376 ggr
Fia81
3

En liten Klara!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Mitt liv är upp och ner just nu… Lördagen den 6/9 fick jag ett telefonsamtal från akuten, min pappa hade fått en kraftig stroke, han var medvetslös och han avled på söndagen den 7/9. Min älskade pappa blev 66 år gammal ❤️

Jag hade hunnit köpa lilla Klara (Angelina av Romie Strydom) innan men först nu hon är nu på väg hem… Det känns roligt även om det är mycket sorg här hemma nu och mycket praktiskt runt kommande begravning mm. 

Säg hej till lilla Klara 🌺 snart hemma.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Fia81
0

❤️

Fia81
0

❤️

Fia81
0

Tack för titten ❤️

Fia81
0

Här är min lilla Ella som väntar på sin storasyster ❤️

[erika50]
1

Beklagar din sorg så tråkigt, inte lätt, men du får försöka ha det så gott det går.

Söt liten Klara ❤️ hoppas hon kan lindra lite i din sorg. Hon blir en fin storasyster till lilla Ella. Angelina  är ett så söt kit.

[groda123]
1

Så hemskt men hoppas klara förgyller dagen och hjälper dig :)

rebornmom
1

Så hemskt. Beklagar sorgen. Så söt hon är! Ett av mina drömkit!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Fia81
0

❤️Tack till er alla ❤️ 

[sussi58]
1

Beklagar sorgen :( lilla Klara är ju så söt. Hoppas hon ger lite tröst i en svår stund.

emeliie-96
2

Beklagar verkligen det som hänt! Ingen människa ska behöva få någon nära bortsliten ifrån sig bara sådär! Jag vet hur det känns, min pappa gick bort när jag var elva.. Det var han som visade mig reborns för första gången! 

Åter igen beklagar jag sorgen och hoppas att du mår bra under omständigheterna ❤️

Hej Klara! Du är gudomligt söt! ❤️

Fia81
1

Tack sussi58 och emeliie-96 🌺 Det är fortfarande svårt att förstå att pappa är borta ❤️ Tack för att du delade med dig av din historia emeliie-96, att förlora sin pappa som barn måste ha varit mycket smärtsamt ❤️

*~HamsterHamster~*
0

beklagar sorgen:(

Men en annan sak är det bara jag som tycker att reborns är sjukt läskiga, de ser så äkta ut men ändå inte. Påminner mig om en skräckfilm med dockor.

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

emeliie-96
4

#12 Antagligen är du ganska ensam om att tycka att reborns är "sjukt läskiga" på detta forum eftersom vi som är medlemmar här har ett intresse av reborns och uppskattar den formen av konst.

[erika50]
3

HamsterHamster, jag tycker du ska byta forum  ingen ska må dåligt av dessa dockor,man behöver inte gå in på detta forum.

Jag hoppas Fia81 har fått hem storasyster till Ella.

Fia81
0

Ingen storasyster hemma än… jag hoppas hon kommer idag 😃

Fia81
3

Lilla Klara är hemma 😃 Vilken otroligt fin lite "sorgsen" tjej…. Men vill ni veta något läskigt…. Jag läste hennes födelsebevis… Hon är född den 17 Maj 2014… min älskade pappas födelsedag…. Så många dagar man kan föddas på och hon är född  just samma dag…

Fler bilder kommer på Klara….