(S) Cuddles Donna Rubert
Cuddles är en toddler skulpterad av Donna Rubert och rebornad av mig. Hon är 26 inches (66 cm) och väger ungefär 4 kg.
Cuddles är en av mina första dockor jag gjort och jag är ärlig och säger att jag inte gillar särskilt mycket hur resultatet blev. Jag stressade lite när jag målade henne, vilket var oerhört dumt men på grund av det har hon inte många detaljer. Jag tycker dock att denna tjej är väldigt söt ändå och förtjänar att bli älskad och uppskattad! Men jag säljer henne billigt därför att jag själv inte är supernöjd. Hon har haft några som varit intresserade av henne, men det har inte lett till något köp så nu hoppas jag att hon får en mamma! =)
Hon kommer med kläderna (och nappen) på bilden plus en del andra roliga saker. Hon har en magnet inuti huvudet för napp, därför är det viktigt att personer med pacemaker inte kramas med henne och att man skyddar kreditkort/minneskort och andra sådana saker ifrån henne. Hon är rotad med Susan Nagel mohair och har gröna ögon.
Jag tänkte kolla intresse här innan jag lägger ut henne på Tradera/Ebay. 🙂
Pris: 700 SEK. Jag kan stå för frakten inom Sverige.
Det är ett otroligt billigt pris för denna lilla tjej, så nu hoppas jag verkligen hon får en mamma! PM eller maila nessie.jessica@gmail.com vid intresse!
Med vänliga hälsningar Nessie
Finns hon kvar?
Köper hon :)