Rebornchild Rylie's egna tråd
Tänkte att Rylie, min kommande reborn docka, skulle få en egen tråd där jag kan uppdatera om henne :)
Hon är alltså en "rebornchild" som är 42'' lång och bär 116-120 i klädstorlek samt 26-27 i skostorlek (ibland 28) Om allt går enligt planerna så är hon hemma i början av september.
Hon kommer vara brunett och ha antingen gröna eller bruna ögon. Längtar extremt mycket till hon är hemma, har mängder utav videoplaner för henne.
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Så kul med en så stor tjej.
Å vad spännande :) Jag funderar själv på "Gabriella" av Reva Schick, sen länge utsåld skulptur men hon dyker upp på begagnat marknaden ibland :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Kanske en blivande kompis till Rylie 🙂 Dom är nog i samma ålder?
Har fått första bilderna på henne, hon är helt underbar. På bilderna har hon inga ögon, Anna är på semester så hon hade bara tagit med sig så att hon kunde rota hennes hår. Men hon ska fixa hennes ögon och läppar när hon kommer hem igen.
I alla fall, hon har fint brunt hår och det är väldigt långt :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Vilket vackert hår :) ska bli jätte kul och se mer av henne :)
Fantastisk!
Avundsjuk!
Så fina!
Härliga tjejer!
Hon kommer bli en liten prinsessa, jag förstår att du längtar sååå :)
❤️ fina bilder de sista på henne, hon blir verkligen söt, roligt med en större reborn, min dotter har oxå funderingar på en i framtiden, roligt att följa hennes tråd här, fina loppis fynd söta skor!🙂
🙂Väntan snart över, blir spännande att se henne, blir ett stort paket❤️
🙂Hon är jättesöt, en stor tjej som tar hand om de andra små reborn babys,
Är hon som en 4-5 år, ser ut så, härliga bilder👍
👍Härligt, så spännande, det gick snabbt!🙂🎈
Åh! Grattis!!
Åh så underbar hon är!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Åh, så realistisk verklig hon är ..bara så fin!🙂 Lycka till med Rylie❤️