Reborns iFokus

Reborns

Etiketttillbehör
Läst 1483 ggr
Liz85
2

Åkpåse till dockvagn?

Hejsan, tänkte ta hjälp av er "proffs" som förhoppningsvis vet var man hittar saker. Jag har letat efter åkpåse och dyna till sittvagn för dockor. Finns det sådana att få tag på någonstans. Så fort jag googlat har jag fått upp antingen dockvagnar eller åkpåsar och dynor för stora barnvagnar. Skulle bli väldigt glad om någon visste var man får tag i sådana till just dockvagnar.

Fia81
0

Hej, Vi brukar oftast använda stora "riktiga" barnvagnar då reborns är lika stora som riktiga bebisar :) Men jag köpte en leksaks åkpåse till min dotters docka på leksaksaffären för några år sedan, har du varit inne på BR och tittat? Titta på dock tillbehör då den kanske inte heter just åkpåse :) men jag vet att det finns :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Liz85
0

Nej inte ruktigt än. Har ej hunnit vara in i en fysidk leksaksaffär även om jag faktiskt har det på listan. Däremot har jag varit in på leksaksaffärer på Internet. Just åkpåsar kanske inte är tillräckligt intressant då att annonsera ut på sin sajt. Ska kolla upp fysiska br o hålla tummarna. :-)

Liz85
0

Nej inte ruktigt än. Har ej hunnit vara in i en fysidk leksaksaffär även om jag faktiskt har det på listan. Däremot har jag varit in på leksaksaffärer på Internet. Just åkpåsar kanske inte är tillräckligt intressant då att annonsera ut på sin sajt. Ska kolla upp fysiska br o hålla tummarna. :-)

[erika50]
1

Vi köpte på tradera sök bland leksaker dockor och övrigt.

Helt nysydd jättefin som vi gav bort i present.

cornelianova
0

rätt säker på att jag hade några när jag var yngre… borde finns på lekia, br, toyrus etc.

Swadika
1

Köpte innan sommaren till min kusin på Toys'R'us, vet att jag var inne på två olika Lekia butiker också (en större och en mindre) och den större hade men inte det som var mindre :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Liz85
0

Tack alla för tipsen. Har nu fått ögonen på en åkpåse som förhoppningsvis kommer vara i min ägo inom kort.  :-)