välkommen min lilla Poppy!
Jag håller på att sälja ut hela min underbara reborn samling för att endast ha EN baby istället. Och det blev lilla Poppy ❤️ Hon reser hem till mig från England imorgon tisdag.
När jag skulle köpa min första helkropps silikon baby valde jag mellan 3 bebisar.
"Montana" (sovande) av Michelle Fagan
"Elsie Mae" (sovande) av Donna Lee
"Poppy" (vaken) av Andrea Arcello
Jag valde att köpa Montana som pojke men sålde honom då jag insåg att jag ville ha en flicka istället… då köpte jag Elsie Mae men jag bondade tyvärr inte med henne utan sålde henne vidare.
Så nu prövar jag Poppy 😃 Hon är i Ecoflex 50 alltså lite fastare än dom andra två som var i Ecoflex 30. Men hon är fortfarande sååå mjuk och kommer istället ha fler detaljer en dom andra skulpturerna.
Här är hon 🎈
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jättefin!
Vad kostar en sådan här docka? :)
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
Hon är jättefin. Hoppas du gillar henne.
Jättesöt tjej!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Ser ju så realistisk ut och jättesöt!!
Gud vad underbar hon är
Fight another day and die tomorrow
En dröm baby❤️ vem , skulle inte önska en sådan, så fint detaljerad
hon är, hoppas du blir nöjd med henne🎈Lycka till med Ella i sommar!
Tack ALLA för era fina inlägg :) Jag lägger in fler bilder så fort hon är hemma :) Man brukar ju säga tredje gången gillt… Det är svårt att verkligen hitta den där RÄTTA babyn… Känner någon igen sig? :) Men Poppy har alla förutsättningar för att faktiskt vara det för mig :)
Så sant, svårt att hitta just den rätta, hoppas detta blir väl för dig❤️
Helt underbar ser hon ut att vara. Lycka till med henne.
Hon är för underbar!
Hon är ju jätte fin 😃 man blir ju så sugen på att skaffa en egen fast jag såg att du hade en pojke innan av Donna Lee vad gav du för honom? vem köpte du honom ut av i england? jag gissar att dem är rätt så dyra 🙂
Tack så jätte mycket ❤️ Måndag eller tisdag nästa vecka är hon hemma!!! Ska åka till ombudet och hämta ut babysittern/sängen nu, så allt kommer vara klart till hon kommer hem 🙂 Jag hittade även en helt underbar tunn vit finstickad babyfilt på Ebay som jag hoppas hinner komma.
#17 av HugoochVillesmatte Jag har skickat ett PM 🙂
guuuddd så söt liten tjej!!!!
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
Tack sååå mycket :) Nu är babysittern/sängen monterad och på sin plats, den är helt underbar :) Jag kan verkligen rekommendera den till 100%. Perfekt mindre storlek, snygg design i hög kvalité och ett plus för den söta avtagbara mobilen som både spelar en söt melodi och blinkar behagligt :) mjukt stoppad maddrass, ja man får verkligen mycket för pengarna om man jämför med andra märken. Hon kommer sova som en prinsessa i den :) Jag valde en röd men den finns även i blå och brun, nedsatt i pris på Lekmer.se just nu :)
kan du skicka en länk på babysittern/sängen? Jag letar och letar men jag hittar inte den?
Sök på: Tiny Love babysitter :)
Inte babyn såklart 😃 endast den fin stickade dressen 😍
Hon är bara för söt
Längtar efter min lilla Emil/ Lukas
Tack ❤️ Jag längtar sååååååå
Lilla Emil/ Lukas längtar också 🙂 efter dig 🎁
Aww vad glad jag blir 😃 har köpt en stor gammaldags vagga till honom där han ska sova i och i morgon ska jag handla kläder till honom ❤️
gud vad helt underbara små skor ❤️
tack så jättemycket! Poppy är helt fantastisk! Hon är så fruktansvärt realistisk ❤️
**#33 av HugoochVillesmatte Gud vad roligt 🙂 Du kommer ha så mysigt med denna pojke ❤️
**
#36 av cornelianova Vad gullig du är ❤️ Har du beställt babysittern? Jag älskar den mer och mer 😍
tänkte göra det faktist.. det känns som att den är väldigt praktisk och billig för sin förmåga :) #37
Jag lägger in fler bilder på babysittern när Poppy har kommit hem :) Blir bäst bilder med en liten sötnos i den :)
Hon ser jättesöt ut!
❤️
Så söt hon ser ut o vilken fin säng.
hon är så fruktansvärt vacker!
Grattis till ankomsten!
Kramar till er alla ✨
Hej,
Här kommer två nya bilder på min lilla Ella ❤️
Och för er som inte vet är hon en full silikon baby, skulptur "Poppy" av Andrea Arcello. Hon är i mjuka Ecoflex 50 och är helt solid gjuten, även huvudet 🙂Hon är en av endast 30 st worldwide och slutsåld. Hon är i en söt nyfödd storlek, 50 cm och väger 3800 gram. Hon passar perfekt i klädstorlek 50. Hon är mycket detaljerad och har t.o.m. en liten tunga 😛 Blå nyfödda ögon i glas, babybrunt hår och använder en modifierad napp.
Hon är den mest realistiska silikon baby jag har haft och jag är så glad över att jag fick möjlighet att adoptera henne 🎂
Jag kommer lägga in några badbilder framöver då denna lilla tjej älskar att bada 🙂
❤️ Så sööt, nu ska jag spara, spara…..hon ser så verklig ut och
jag har tittat på Andrea Arcellos små konstverk helt underbara🙂
Grattis till en jättefin liten Ella🌺
Grattis till Ella!
Jag heter Ella. :D Så söt liten tjej
When life gives you lemons. Make lemonade❤️
Underbart söt och realistisk ser lilla Ella ut att vara! ❤️Kan tänka mig att du betalde en rejäl slant för henne. Var är hon köpt? Priset?